Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

19 Kasım 2007 Pazartesi

İMAJ HİÇBİRŞEYDİR,SUSUZLUK HERŞEY:)

Efenim bugün modaya el atalım ne dersiniz.
(Çaktırmayın,konu ka.bızı oldumda idare edin).Moda kiim ben kim.Bu iş elbette ben gibi fanilere düşmez.Bakın asıl şimdi sizi kiminle tanıştıracağım.Bu blogun sahibesi çok değerli ve can arkadaşım Deniz,ünlüler dünyasına eleştirel dokunuşlar yapıyor.Deniz,kocaman bir ego şapkası olmadan,"en iyi ben bilirim"demeden,son derece mütevazi ama bir o kadar da isabetli değişimler yapıyor.
Ve ben Onu ilgiyle ve hayranlıkla takip ederken hep şunu düşünür dururum:
"Bu dünyaca ünlü star abilerin ablaların,imaj danışmanlarının,basın danışmanlarının,menajerlerinin ve dahi çevrelerinde boşuna dolanıp duran zerzevatın(ki bunlardan bazı iş kollarını hatırlayalım:Etek düzeltici,omuz sıkıcı,parfüm sıkıcı,parfüm sıkılıp sıkılmadığını kontrol edici,me.me ucunu belirginleştirici,bir giydiğini bir daha giydirmeyici vb vb)diyorum hiç mi akıllarına gelmez Deniz'in yaptığın değişikliklerin onda birini yapmak ve bu garipleri ele güne karşı adam gibi çıkartmak.Bunlar Deniz'i keşfetmemişler anacım,hiiiç böbür sultan havalarında poz neyin vermesinler valla.Ben şöhrete şöhret demem,Deniz imaj danışmanları olmayınca.Pehhhh.
ÖNEMLİ NOT:Sahte bloglar açıp uydurma hayat yazanlar kadar tehlikeli bir grupta"Bloglardan çaldıkları yazı,resim ve fotoğraflarla"bakııın,ben yaptım"diye gezinen sahtekârlardır.Bu düdük makarnalarından birinin arkadaşlarımdan birine bu eşekliği yaptığını görür yada duyarsam onu buradan aleme madara etmeyen Biyo adam değildir.Oyarım!Uyarılır.Lütfen kayıtlara geçsin.Nokta

Deniz birgün:

Jennıfır Connelly,16. BAFTA/LA Ödül töreninde.Daha önce de hanım kızımızı misafir etmiş, ayakkabısını beğenmemiştik. Sonra ayak sağlığından şüphe etmiş ve özür dilemiştik. Bu kez platform topluklu bir ayakkabı tercih etmiş. Elbisesinin önündeki pencereler kaba bir görüntüye neden olmuş.

Biyonikkedi'ye not: Ben buradan bir şeyi söyleyemedim elbiseyle igili ama yorumunda aklımdan geçenin yer alacağından eminim :) Böyle bir his taşıyorum.

Düzenlemesini böyle yapıp,böyle yazmıştı.Ve ben de şöyle bir yorum yazmıştım:



Öhöm öhömmm
Kızlar çekilin bakiim
Deniz bana dedi heralde dimii
Hıııgrk hıııgrk(boğazımı temizliyom)

Eveeet sevgili bayanlar.Bir
"Beni baştan yarat
Herbişiyimi yeniden yap
Olmadıysa götür beni
Pazarda sat"
adlı proğramımızda daha sizlerle birlikteyizzz.

Şimdi ilk fotoya yakından ve daha tikkatli bakalım
Evet Denizciim oynat
Bakınız şimdi Cenıfır Konnlii(okunduğu gibi yazılmaz)naapmış bi ödül törenine gelmiş,evet.
Şimdi kızlar laf aramızda ben dedikoduyu hayatta sevmem ve asla yapmam ama bu Cenıfırın kaynanası geçen hafta Kayseri'den bunları ziyaret gelmiş.E kadın gelmişken kursaana adam gibi iki lokma girmeyen ve tazıya dönmüş oğlu için mantılar yapmış,börekler açmış,içli köfteler doldurmuş.Cenıfır da mantıyı biraz fazla kaçırınca kilo almış.
Halbuysee bu elbiseyi yaprak dökümünde de oynayan komşusu terzi neyir hanım 2 hafta önce dikmişti vede o zaman ne güzeldi.
Bu Cenıfır apla mantıları lüp lüp götürünce anacım,elbisenin bağrı kavuşmadığındannn me.meler kalakalmış ortalık yerde.Ve me.meler bastırılmış gibi durakoymuş.Elbise allahtan belden geniş bi modelmişte basenini po.posunu gizleyekoymuşşş.

Kaynanası çıkışmış:-"Kızım böyle mi gitçen ele güne karşı,konu komşu ne der maazallah.O kahveci sa.pık herif adımızı çıkartır tüm mahalleye"deyince

Cenıfır:-"Naapayım aney,me.meler baş bağlamış,kavuşmuyor düğmeler"demiş.

Neyir hanım da:"Aman bişii olmaz komşum.Git böyle,hem pencere modası der geçeriz.Hem giy bakiim şu benim nuh nebiden kalan pabuçlarımı da haaah,boyun uzun gözükünce kimseler çakmaz kilolarını,sürekli sırıt ki millet eşek dişlerine bakacam diye bişii farkedemesin""diye göndermiş buncaazı törene.

Şimdi 2.fotoya geçelim.
Oynat Denizciim.
Eveeet.Burada da aynı törene onur konuğu olarak katılan Denizimiz Cenıfırı görünce Biyo gibi terbiyesiz bi kadın olmadığı için"Çüş yani!Yuh artık!Oha falan!!"olmadan sakince hayretler içerisinde kalmış(e terbiyeli kız caanım)
İşte Denizimiz hemmen,bi dünya para veripte hâla rüküş,paspal,iğrenç,komik kılıklarla davetlere,törenlere gelen ünlüler için çantasında bulundurduğu parlak yaldız rengi şahane ceketi Cenıfıra giydirivermiş sevabına.Yani reklamlardaki Ayşe teyze nasıl cartdadanak çantasından aceyi çıkartır ,Deniz de aynen öyle şahane kostümler çıkartır bu reziller için.Bi tavşanı yok çantasında canımın.Onu da blogerlar birleşip alacaiz işallah ayın 15'inde.

Sonra Deniz almış bunu tufaalete götürmüş yanındaki iğne ipliklen kavuşmayan me.melerin önünü birleştirmiş ve:-"Şekerim dur şu etek uçlarından azcık aşşaa çekelim ki şu pabuçlar kapansın ve elbisenin önlük yakası gibi kişiliksiz yakası da biraz aşşaa inip ahenkli dursun.Alttanda me.melere baskı yap ki çatalda hafif bi se.ksa.pellik yakalayalım"demiş.

Cenıfır besleme kızları gibi girdiği tufaaletten Deniz sayesinde ışıl ışıl parlayan,me.meleride görükmeyen,adam gibi bi elbiseylen ama suratında hâla o salak sırıtmaylan çıkmış.Fekat bu hasba gece boyunca Denize pek pas vermemiş.

Bu durumu görüp yediremeyen Biyo,adı da yazı da yer aldığı için hemencik kendini bi halt zannetmenin şımarıklığıylan Cenıfırın yanına gider ve ellerini beline koyup:
-"Hanıııım Hanıım!Baksana bana sen!Şaptın şeker oldun ama Deniz sayesinde şık bi hatun oldun.Sen kime pas vermiyon bakıyım,senin şu saçlarını elime dolar öyyle bi evirir çeviririm ki nerelerinde pençereler açılır şaşarda apışır kalırsın haaaaa"demiştir.

Deniz,daha fazla olay yaratmasın diye Biyo'yu paparazzilere yakalanmadan tufalet pençeresinden çıkartmayı başarmıştır.

(Yorumunda aklından geçen neydi tatlım ama hoşaf bi kafayla yazdığım bu mini mizansenimi umarım beğenmişsindir:)