Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

14 Kasım 2007 Çarşamba

WHAT İS THİS?THİS İS A FACEBOOK

Önemli Not :Kendini feyzbuk tarikatının bi müridi yapmış olanlar okumasın.Zaten buna vakitleride olmayacağı için şu yandaki açık mavi oktan fııırt diye aşağı çekip yazının uzunluğunu görüp okumadan gideceklerdir.Ne de olsa onları bekleyen bir grupları vardır.Biz kimizdir ki?
Uzunda olsa yazılarımın okunmasını isterim.İçinden herkesin mutlaka alacağı bişiiler vardır.Tıpkı benim sizin yazılarınızdan aldıklarım gibi.Anlaşıldı mı?O zaman buyurun başlayın.

Son zamanlarda bi feyzbuk çılgınlığıdır gidiyor.İlk duyduğumda “anlamadığım inkilizçe bi terim olmalı zahar”diye hiç takılmadım.Sonra heryerde okumaya başlayınca merak ettim(şaşırmadınız dimi)Herkesler bahsedince avrupa yakasındaki şahika gibi”Aaaaaaay!Benim ne eksiğim var o girenlerden.Onlar giriyoda ben giremeyecem miii?Dibine kadar girerim hemde.Aaa terbiyemi bozdunuzzz”diye üye oldum.Tabii kızlık soyadımla.Cinim ya ben.
Ama sadece listeme e-mail gönderdi."E iş mi bu feyzbuk abi!Bunlar benm ilkokul arkadaşım olsa bilmez miyim?”dedim.Search yeahh felan yapmam gerekiyormuş!Ne biliim.

Ya sonra ben durup düşündüm ben ne yapıyorum?Her zamanki gibi akıllı iç sesimle,manyak ben kavgaya tutuştu:
"Yani ne olacak ilkokul arkadaşlarını,ebeni,eski mahallendeki sümüklü fehmiyi bulunca Biyo?Yani eline ne geçecek?Zaten çoğunun adını hatırlamıyorsun,kızların hem adını hem soyadını hiç hatırlamıyorsun.Şu yaşıma kadar bi eksiklilerini duymadan yaşamışımda şimdi bulsam ekonomik refaha mı kavuşacam,bana madalya mı takacaklar,başım göge mi erecek nedir?Konuşacağın tek ortak mevzunun “sınıf öğretmeninin yaptıkları”olacağı onlarca insana şimdiye kadar ne yaptığını anlat,şimdiye kadar ne yaptıklarını dinle.Bana ne!Naparlarsa yapsınlar yahu.Şu odadaki arkadaş deseki “ben senin ilkokul arkadaşındım”doğrudur nerden bilecem ki?Şu tipimize bak,gollum gibi değiştik hepimiz.Zaten benim ilkokuldan has bi arkadaşım varki o bana yeter.Onun bile daha evine gidip çekmecelerini kurcalamamışken, bebeğini görmemişken diğer zibidileri napiim ben?Kalsın!

Tamam sakin ol manyak kedi?Lise arkadaşlarına ne dersin?
Hah bak onları hâla kütüphanedeki yıllığımla şıp diye bulur,gelmişlerini geçmişlerini listeme ekleyebilirim.Bir anda grubumun 1000 kişiye ulaşması işten bile değil.Eee sonra?Bana ne lisedekilerden?Ne halt yiyorlarsa yesinler.Bizim can ciğer 6matC sınıfıyla karne günü salya sümük ağlaşırken güya her yıl eylülün ilk cumartesi,mutlaka sarı giyinmiş olarak saat 13de Tunalıda buluşacak,eski günleri yad edecek,gelmeyenleri cezalandıracaktık.

Mezuniyetin ilk eylülünde arkadaştan ödünç alınan bok sarısı bi montla Tunalıda mal gibi bekleyen bi ben,bi Fatih,bi Serap,bi de Nermindi.İlk buluşmada satılmıştık,ekilmiştik.”Ya boşver gelmeyen gelmesin,gelen sağlar bizimdir,biz keyfimize bakalım”diye laga luga yapsakta kendimizi hâla mal gibi hissediyor”Ulan seneye bende gelmeyecem hepinizi mal gibi bırakacam görürsünüz”hinliği ve intikamı planlıyorduk.Dahası bu kıçımın kankileriyle ilerde doğacak bebelerimize adlarımızı verecektik.İki kızımın da adı hiçbir lise arkadaşımın adı değil.Eminim onlarda benim adımı bebelerine koymamışlardır.Koydularsa bile ya analarının yada kaynanalarının adı olduğu içindir yani benim yüzü suyu hürmetime değil!Liselileri sittiret!

Üniversite peki Biyo.Çok hoş bi grubunuz vardı.
Yaa evet harika bi gruptuk biz.Ben B.....a gittiğimde bile görüşürdük.Her yaz Ankaraya geldiğimde onlara Japon pazarından parfüm,makyaj malzemeleri,kumaş ve kaçak çay hediye getirirdim.Birbirimizin nişanına,nikahına,düğünlerine gittik.Kadişin hamileliğine tanık olduk,sonra bebeğinin karnında ölmesine.Şimdi kıvırcık Yıldızı bulsam hepsine ulaşırım.Onlarla da Ankarada fırsat yaratıp görüşmemiş,akmanda boza,çınara çay içmemişken”selam dünyalı ben Biyo”diye karşılarına çıkmayı reddediyorum!Şimdi karşılaşsak birbirimizin kırışıklıklarına,buruşukluklarına,göt-göbeklerimize,sarkmış memelerimize bakarak dalga geçtiğimiz şahane ilişkimiz vardı zaten.Aynı yerinde aynı samimiyette ama derin dondurucuda, çıkartılıp ısıtılmak üzere taptaze duruyor.Karar:Ankara’ya gidildiğinde A....e gidilecek.Yıldız bulunacak,kızlarla irtibata geçilecek,hatta şimdiden msn adreslerine ulaşılacak.Görüşülecekse önce adam gibi görüşülecek sonra sanalda devam edecek.

Bana ne tuhaf geliyor biliyor musun?Ne gülüm söyle.
Şu tükürdüümm hayat telaşesinde en yakın akrabalarımızı,bazen anamızı,babamızı,kardeşimizi,bize sıcak yemeği nasip olmuş bi komşumuzu arayıp sormazken,”Ya dayımı bi arasam yaa.Yengem nasıl oldu ki?Okan okulu bitirmişti dimi?Mehtap kaçta bu sene?”diye düşünüp,düşündüğümüz anda arayamazsak bida asla işten güçten elimizin değmediği çokca durumlarda “arayamama”için kırk bahanemiz,şahane sebeplerimiz varken ve hayırsızlığımızı,vefasızlığımızı örtbas etmek için bunları makineli gibi sıralarken sanal alemde bir daha karşılaşmanın belki mümkün bile olamayacağı fii tarihinden kalmış arkadaşlara!şirinlik yapmak istemiyorum!Bana bu ters geliyor.Zaten nette onca vakit öldürüyorum bide facebuka takılırsam hepten radyasyon manyağı olurum!

Peki B.....n’da aynı evi paylaştığın 4 öğretmen kız.Onları merak etmiyor musun?
Etmiyorum desem yalan söylerim.Ben her boku merak ediyorum zaten.Ama beraberliğimizin daha 3.ayında bana attıkları keleği unutadığım için aslında çatı katında,tüm özgürlüğümü yaşadığım şirin,sıcak bi eve tek başıma çıkma kararı almama sebep oldukları için minnettar bile olmuştum ama şuan umurumda bile değiller! Muhtemelen bi öğretmenle,bi polisle yada bi assubayla evlenmiş,birkaç yıl daha B.....da kalıp tayin olmuşlardır.Hatta birini 5 yıl önce “kilometrelerce resim şenliği”için gittiğim Dat.ça’da görmüştüm.Fiziken çok bozulmuştu ama tanıdım.Adı s...idi.Sınıf öğretmeni.Değil selamlaşmak gözucuyla bile bakmadım.Çok naneler yeyip bana kazığın kralını atan bi karıyı: ”Selammm beni hatırladın mıııı?Geçti güzelim,bak büyüdük,bitti geçti,olgunlaştık.Eee ne var ne yok canım naapıyon bakalım”ayaana adam yerine mi koyacam?Olmayan beynimdeki salak hafızam eski kötü tüm olumsuz olayları silmeye proğlamlıyken bu ve bunun gibi pislikleri görüp durduk yerde sinir mi olayım?Cinlerim tepeme mi çıksın hatırlayım da?Git işine yaaa.

Aha!Manyak kedi,asıl komik olan ne olurdu atladın sen onu?
Ne gülüm sen deyiver bakem.
Şimdi benim eski manitalar,kalbini kırdıklarım,kalbimi kıranlar yani benim kırıklar bir bir dizilecekler kapıya:”Biyooooo”diyecekler.ben de:”Eşşeeen başııı!Ne vaaar!”diyecem bide onlarla uğraş!

Eşek kadar kadınlar-adamlar birbirize pasta fırlatacağız,vampir atacağız,rakı sofraları kurup haydari,şakşuka yapacağız,kafam bozuken biri bana bişii fırlatacak ana avrat dümdüz gidicem,gidip kafasını patlatacam falan.Amannnn işim mi yok allasen!Git başımdam!
Feybuka takılanlara,gerçekten arkadaşlık adına verim alanlara,yararlı amaçla kullananlara sözüm yok.Benim şahsi tercihim bu.Kendi vefasızlığımın üzerini örtecek olan Facebooka gebe kalmak,ona minnet etmek istemiyorum.Bu aradıklarım benim için çok önemli olsalar zaten hayatımdan çıkmazlardı,onları yok sayıp hiç yaşamamış gibi yapmazdım.
Hem zaten bakın şöyle bi.Blogunu ihmal edenlerin çoğu feyzbukta cirit atıyo.Aslında onların kulaklarından çakip bloglarnın başına getirmek için gireyim,oyayım diyom ama büyüklük bende kalsın,şimdi durduk yerde fezbuk kan gölü olmasın.

Şu bloglarda bile Türk işi gün muhabbetine çevirmişken,”Ben sana link verdim ama sen bana vermedinnnn”,
”ben sana geliyom sen bana hiç gelmiyonnnn”diye küsüp link silerken,
”sen bunları yazamazsın,git ruj,ayakkabı yaz”diye ahkam kesenler ve dahası”burası senin paylaşım alanın.Her türlü olumsuz eleştiriye açık olmalısın,istediğim kötü şeyi yazarım”diye ulu bilge dantal denyoluk yapanlar varken,blogerlığı bile adam gibi yapamayan bir ülkenin evlatları facebokun suyunu da çıkartırlar.Yakındır.

Ben Biyonikkedi.Yazılarımla buradayım.Bir yere üye olmanıza gerek yok.Kafa atarım ama vampir fırlatmam.Arada bi dalaklarınızı alıp,sizi oyarım ama bu da temiz kalpliliğimden.Hele hele asla rakı sofrasına davet etmem.İçki tüm kötülüklerin anasıdır pis sarhoşlar;)
Beni okumanız için grup listenizin 5000 kişiye ulaşması da şart değil.Ben sadece yazıyorum.Beğenen okusun,beğenmeyen yukarıdaki kırmızı çarpıya basarak ışınlansın.
Hem bide siz benim şimdi feyzbukta cirit attığımı,tüm şirinliğim ve popülerliğimle arkadaş grubumu 700 kişiye falan tırmandırmaya çalışıp feyzbukun tozunu attırdığımı sanıyordunuz dimi?Ama fena yanıldınız.Yaaaa!!!