Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

12 Kasım 2007 Pazartesi

BLOGER KULLANIM KILAVUZU

Hergün binlerce yeni blog açılıyor.Bazılarınız bana soruyor:"Biyoo,falancaya bi bak,tekin midir?Gidelim mi?Davet edelim mi?
Efenim allaşıkınıza ben "bloger bilirkişisi"miyim?Bu nassı bi soru.Benden olsa olsa BilirBilmezKişi olur.
Benim düşüncelerim yalnızca beni bağlar.Size naçizane tavsiye verebilir ancak bu garip,bu fani Biyo kulunuz:)Yani bu balık olsa sorunuzu anlayışla karşılayaciiim.Balığa bakarsın efendim işte pulları ışıldıyorsa,gözleri parlaksa,solungaçları kırmızıysa "evet,tazedir" der geçersin. Ama bloger bu.Balığa benzemez ki?Bide kavun değil ki dibini(bloger için başka yerisini)koklayasın ama dimi efenim.

Neyse konuya gelelim.:
Şimdi kimbilir kimler blog açıyor ben ne biliim?
*Şu tükürdüümün hayatında bi baltaya sap olamamış nice baltalar,
*Her işi ellerine yüzlerine bulaştıran tüm kazmalar,
*Nezaketin n'sinden anlamayan burada şirinlik yapan tüm davarlar,
*Kadın ruhunun inceliklerinden bi haber tüm sığırlar,
*Kocalarına iki kap yemek koymaktan aciz yemek bloglarına"ellerine sağlık"diye dolaşan tüm kadınlar,
*Evlatlarına hayvan gibi davranan,kıçını yırtar gibi bağırıp burada erdem dersi veren tüm analar,
*Asla olamayacakları ve şuan da olmadıkları hayatı yazan tüm sahtekarlar,
* Gerçek hayatta asosyal oup,burada popülerliği yakalamaya çalışan tüm ruh hastaları,
*Şu klavyeyi önlerinden aldığınızda bi bok etmeyecek olan tüm aşağılık yaratıklar,
*Bir bebeğin resmiyle sanal iliş.kiye girebilecek tüm adi şer.efsiz pislikler de açabilir bir blog öyle değil mi?
Parayla değil ya.Hem parayla olsa ne yazar.Bastırır parayı açar,bu seferde"parasıyla değil mi kaaardeşim!"der ayılar.

Bunların yanı sıra şahane paylaşım blogları da var.Şahane.Benim gibi edebi bilgilerden yoksun,kafa göz yarar gibi yazmayan şahane bloglar,şahane insanlar var.
İşte sanıyoruz ki her sayfanın ardında yeni bir şahane insan var.Çıkkır çıkkır onlar yazıyor bizlere hayatını,en açık yüreklilikle,en güzel hisleriyle.Yanılıyorsunuz işte.Yalan evladım yalannnnnnn(İbo gibi böğürerek söylenecek)

Ama şöyle bi kullanım kılavuzu hazırlayayım sizin için.Müessemizden hediye:
Taze erkek bloger kriterlerine hiç girmeden ben hemcinslerimi yazayım(Gerçekten bir hemcinsim yazıyorsa tabii.Oda ayrı mesele)

BİYOFİLM GURURLA SUNAR
DANNNNNNNNN(çan sesi bulamadım)

BİRAZDAN OKUYACAKLARINIZIN GERÇEK HAYATTAKİ KİŞİ VE KURUMLARLA UZAKTAN-YAKINDAN İLGİSİ VE ALAKASI BULUNMAMAKTADIR.BU HAYALİ BİR YAZIDIR.OKUYUN VE GEÇİN.

1
-Bayan bloger olmak için her kesime hitap edebilecek genel-geçer bir yaş olan 28-30 arasında bir yaş seçilir
2-Yurtdışında yaşıyor gösterilir
3-Sayaçlara o ülke yansımayacağı çakılır ve hemen Türkiye'ye iltica edilir
4-Sık sık yurtdışlarına çıkılabilecek,gezmeyi,eğlenmeyi seven entellektüel bir aile portresi çizilir
5-Mutlaka sarışın,gencecik,ilik gibi çıtır bayan fotoğrafları bulunur
6-Bu güzelliği tüm dünya görmesin diye flulaştırılır
7-Yakışıklı,kara yağız,adaaleli bir koca ile evlenilir
8-Koca da fludur ama harika bir çift olduklarının anlaşılmaması mümkün değildir

9-Şirin bi kız çocuğu fotoğrafı bulunur.Her fotoğraftaki kimbilir kimin yavrusu olan çocukcaiz başka başka çocukcaizlerdir ama olsundur.Çekirdek aile tamamlanır.
10-Hiçkimsenin reenkarnasyonda "hayat ka.dını,kadın sa.tıcısı "olmadığı ,herkesin"dük,kontes,kraliçe"olduğu gibi bunlarda ev hanımı, yada tornacı Hüseyin'in karısı olmazlar
11-Meslek olarak modacı,avukat gibi elit meslekler seçilir
12-İlk blogu açar açmaz daha dün bir bugün 2 sanki aylardır yazmış yazmışlarda kimseler gelmemiş gibi ilk merhaba yazısını koyup çıkarlar pazara:-"merhaba.ben falanca :) yepyeni bir blogum var:)yazımı yazdıktan sonra birileri yorum bırakır diye bekledim ama kimse gelmeyince ben onlara gideyim dedim :) bana da gelin.iyi günler:) -denir
13-"Blogerlar müneccim poku mu yedi ki senin yazdığını hissedecek be kadın"diye düşünülür ama yine de Türk geleneklerine gör iade-i ziyaret edilir
14-Hele o uğrayanların arasında yılların hatrı sayılır,asil ve saygın blogerlarından bi iki kişi varsa(misal ben değilim efenim;P)diğer blogerlarda yorumla selamlamaktan bi mahsur görmezler
15-Böylece amaca ulaşılmış olunur.
16-Şimdi atraksiyon zamanıdır.Hemen aileden biri hastalandırılır.Gelsin"geçmiş olsun,ah canım,çok üzüldüm"ler
17-Ya da hamile kalınır(Allah herkeslere versin.Bu konudaki yalan insanın şeyine dolaşır valla,yalanı olmaz bu işin alla allaaaa)
18-Aileye yeni katılacak bebiş hem bu mükemmel standartlardaki aileye hemde blogerlar arasında sevince yol açar
19-Gelsin"Tebrik ederim,hayırlı olsun,analı-babalı büyüsün"ler
20-Evet taze bloger kişisi artık yavaş yavaş tatmin olmakta,işte insanlar kendisine değer vermekte ve önemsemektedir.
21-E 9 ay karnına yastık koyarak ancak çevrendeki milleti kandırırsın ama bu bloger kızlar "bebek resmi"bekler,"şişmiş karın"görmek,"hamilelik"anıları"dinlemek ister
22-Kolayı var.Atacaksın göbeciği göbeciği,düşürürsün bebeciği bebeciği
23-Kamerelara yakalanan sarhoş tol.ga kar.el gibi artık blogerların ilgisini çekmiştir.Öyle yada böyle ilgi güzel şeydir.
24-Taa çocukluğundan önemsenmeyerek örselenmiş kalbi,değer verilmemiş benliği,adam yerine konulamadığı için oturmamış kişiliği tamir olmaktadır
25-İlgiden coşan taze bloger ,ma'dan ceye,ce'den ra'ya atlayarak maceradan maceraya koşar.Bu hayal gücüyle oscarlık film senaryosu yazacak kıvama gelir.

Yaaaaaa nassıl:)
Allam beni neden *şööyle bi afet* olarak yaratmadın.Neden ha nedennnnn!!!


Gider gezerdim Mevlanayı,türbeyi.El açar dua ederdim allahımmmm.
"Pekiii, Biyo holmes iyi dedin güzel dedin nedir tavsiyen?"derseniz
Şimdi Tavsiyeler:


*İş bu yüzden:Eğer bir zamanlar yazmış kapatmış,yine yazmaya başlamış olan ve zaten tanıdığınız blogerlar dışındaki her yeni blogera hemen gitmeyin.
*“İyi de hoca sen kimsin?Nesin?Neyin nesisin?Kimin fesisin?Erkek misin dişi misin?Yoka her iki taraftan fifti fifti misin?”deyin.
*Fotoğraflarda bi anormallik sezerseniz.Bunları bir yerlerden bulup koymuş olabileceğini düşünün. (Fotoğraf anormallik sezicisi aletiniz yoksa gelin bana sorun,ben söylerim.Aptala malum olur esprisini yapanı da oyarım söyleyim)



*Hem Türküz lan biz!
*Anadan alman ,babadan amerikalı gibi 1.80 lik ilik gibi fizik ne arasın bizlerde.
*Bu fotoğraflar gerçekse bile gitmeyin oolum.
*Kızlar gerçekten de röflesiz,balyajsız,gerçek sarışın ve fıstık gibi ise yine de gitmeyin deli misiniz nesiniz:)
*1.50lik cüce boyunuzla,80 kilo ficuunuzla gidilir mi len bu çıtıra ?İnsan hasedinden çattır çattır çatlar be.



*Dedim ya bi anormallik sezerseniz ,negatif bi elektrik alısanız, onun bu hayatı uydurduğunu düşünün ve amacına ulaştırmak için acele etmeyin.
*Şüpheli yaklaşın hatta paranoyak olun anasını satiim be!


*Ha şimdi diyeceksiniz ki:”Çook gaddarsın be biyo.Hepimiz taze bloger olmadık mı?Ben de, sende ilk açtığında kimse gelmeseydi nasıl paylaşımda bulunacaktık?”
*Yine yap güzel kardeşim.Yine güzel paylaşım yap.


*Ama bi dur!Giden gitsin.Sen gitme.Bi yazsın,bi anlatsın kendini.Derdimiz ney hemen!
*Her “şeyim hıyar diyene elimize tuzu alıp koşmak”niye?
*Bir kaç ay şöyle bi dene,uzaktan pis pis bakıp takip et,sonra kararını ver.Gidecek misin evlatlık mı alacaksın sonra naaparsan yap.

Yada naaparsanız yapın yaaa!Bana ne!
SON DAKİKA
Ne uğursuz bir elim varki kime dokunsam şak diye blog kapatıyor.Önce jasmin sonra bahar.Kendimi Yaprak dökümündeki ferhunde gibi hissediyorum:)

BU BLOGUN SAHİBİ SON BİR ÖZÜR YAZISI YAZIP KAPATMIŞTIR.ÇAKMA ŞEBNEM OLMASININ SEBEBİ OLARAK:FRANSADA YETERLİ ZAMANI VE FIRSATI OLMADIĞI İÇİN DOĞRU DÜZGÜN FOTO ÇEKTİREMEDİKLERİNDEN VE KENDİSİNİN DE SARIŞIN OLMASI NEDENİYLE İNTERNETTE İLGİ ÇEKMEK AMACIYLA YANLIŞ OLDUĞUNU BİLE BİLE BU FOTOLARI KOYDUĞUNU SÖYLEMİŞTİR.
İlk yorum bendendi:
Haddi yaaa!
Ciddi misin!Tüh beee!
Valla biz de ne kötü şeyler düşünmüştük hay allah!Ne pisiz!
Allah bizi nasıl affedecek bakalım?

Eeee devamında ne gelecek bahar hanım:
"Kızlar aslında ben hamile değildim,hamile kalmaya fırsatım olmadığı için bebek özlemiyle bu haberi uydurdum.Baktım herkes hamile,benimde canım çekiverdi işte.Hamileler arasında piyasa yapmak için hamileyim diye yazdım ama yazdığımdan beri bunun yanlış olduğunu biliyordum fakat bebek özlemiyle yanıp tutuştuğum için böyle yazdım.Yediniz biliyorum, özür"

Sonra doğum yaptım,işte bebeğim diye bir fotoğraf,altına:

"Kızlar aslında ben doğurmadım.Doğuracaktım ama doğurmaya fırsatım olmadığı için bu fotoğrafı bulup koydum.Baştan beri yanlış olduğunu biliyordum ama "anneler ve bebek"grubunda ilgi çekmek için ve her bayan gibi annelik özlemi içinde olduğum için yaptım.Kusura bakmayın yine yediniz ama özür"

Başka ne var sırada artı bahar artı!
Hiçbirimiz fotoğraf çekecek zamanımız olmadığı!! için taş gibi hatunları flu yapıp koymadık.Kimse buraya tipin için gelmiyor.Ha gelen olur ama başka yerlerde çekeceksin bu numaraları,blogda bu değerli bayan blogerlarla yazışırken pek sökmez.

Gülben ergen taktiğidir bu.Mazlumu oyna,özür dile,yandaş bul.

Yemezler!
En azından artık ben yemem!
Ha şimdi "Kızın üstüne amma gittin be Biyo"diye bana kızıp sana gelecek "canımmm bak bidaa yapma oldu mu,artık cici bir kız ol,hah şöyleee"diyecek olanlar ,sana kucak açanlar olacaktır.

Ama benim artık onlarla işim olmayacaktır!!
Sazan balığını hiç sevmem çünkü!
İster kendin ol,ister başkası.
Benden bu kadar!
Eyvallah!
Biyo

Sonra gayet hisli! bir arkadaş benim neden bu kadar taktığımı sorarak,baharın foyası çıktı sen çıktın ortaya"dedi.Cevap yazdım ama kısmet olmadı yayınlamak.Şunu bilinki benim kimseyle bi derdim yok.Bana ne!Ben sadece bizi mal yerine koymaya çalışan,özrü kabahatinden büyük ve son gerzeküstü yazısıyla da zeka seviyesini göstermiş olan salak bir tipe karşı,yeni olan blogerları uyarıyorum.Zamanında bende yeniyken bizide bu konularda çok uyaran biri vardı.Biz güler geçerdik"yok yaa olmaz bişii.Biz iyiyiz ya herkes iyidir "derdik.Sadece başkalarının başına gelir bize bişi olmaz sanırdık.Ama O hep ve çok haklı çıkmıştı.Ve ben kafa göz yara yara,hatalar yapa yapa,türlü bedeller ödeye ödeye blogerlıkta 2 yılı doldurdum.Yepyeni bi çömez bloger değilim.Şimdi anladık hanyayı konyayı ama.......
Yani derdim:"Biz hata yaptık aman siz dikkatli olun"demekti. "Bizi de uyardılar bizde sizi uyaralım"demekti.
Yoksa hepsinin canı cehenneme!
Ne halleri varsa görsünler!
Sizde ne yaparsanız yapın artık!
Bana ne!Olay bitti şimdi dağılın!!!