Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

21 Ocak 2008 Pazartesi

OKUYUCU MAİLLERİ

Şimdi ara ara okurlarımdan mailler alıyorum(Cümle ne kadar havalı bakar mısınız?Sanırsın ki bir dergi genel yayın yönetmeni yada köşe yazarıyım)

Bilmenizi isterim ki okurlarımla maillleşmek gibi özel bir tercihim yok!
Ama itiraf edeyim mail almak beni ziyadesiyle mutlu da ediyor.

Bana gelen her maile cevap vermek "ama mutlaka cevap vermek gibi" bir prensibim var.
Ama iyi-olumlu ama kötü-olumsuz mutlaka gelen maillere cevap veririm.
Geciktiysem ve cevap yazamayacak durumdaysam"mailinizi aldım,en kısa zamanda cevap yazacağım"diye önbilgi sunarak daha sonra cevaplarım.

Eğer bana mail atmış ve sizi yanıtlamamışsam bilin ki "şeyimde bile değilsin"diye düşünmenizi sağlamak için sizi iplememişimdir!
O yüzden şimdi el çırpıpta "yaşasın Biyo bana daha sonra mail atacakmış demek ki"diye şebelek şebelek sırıtmayın!
Bu iplemeyip cevapsız bıraktığım şimdiye kadar ya bir ya iki kere oldu.
Yani her ne kadar manyakta olsam okuyucularımın maillerine mutlaka cevap verecek kadar nazik bi insanım.

Bu mailler sayesinde birçok hoş insanı,sağlam blogerı tanıdım.Bazılarından da neden nefret ettiğiminin haklılığını gördüm.Her halükârda iyi bi işe yaradı mailler anlayacağınız.

Bir okurum da bana "merak ediyorum"konu başlıklı bir mail atmış.
Soruyor da soruyor:)O kadar hoşuma gitti ki soruları.Ben de "Bu sorularını seni asla deşifre etmeden blogumdaki bir yazıyla cevaplasam mahsuru var mı?"diye sordum.
"Tamam,adımı da yazabilirsin önemli değil"dedi ama ben yine de adını yazmayacakken bir maili daha geldi.
"Ben gerçeğim"diye fotoğrafını da eklemiş,ben hemen atladım"Benim gibi bi internet dedektifine isim ve foto ile "benim"demek ne kadar da talihsizlik,ben inanır mıyım hiç buna"diye:)

Hemen kendisiyle ilgili bilgi alabileceğim referanslar eklemiş ve gogıl abide arayınca o fotoğrafın o isme ait olduğunu görebileceğim işyerinin linkini de vermiş sevgili İpek K.
"Ne gerek vardı tüm bunlara?"dedim."Sizi sevip devamlı okurken,bana inanmamanızı gurur yaptım,hırs yaptım:)"dedi.

İsmail Y.K ile akraba olmadığını öğrenince rahatladığım ve bu gencecik,cici kızın sorularına geçelim.Kırmızılar İpeğin siyahlar benim cevaplarım olacak.
Başlamadan herkesi 1 dakikalığına Ctrl C ve Ctrl V'ye saygı duruşuna davet ediyorum:)

"ben sizi ilk kez yorumlarınızla tanıdım.Blogunuzu okumaya başladığımda sizi ünüversite öğrencisi sanıyordum.İşin içine çoluk çocuk girince erken evlenmiş bir genç kadın sandım.yaşınızla ilgili(97)şaka yapıyorsunuz değilmi?(lütfen beni çok salak yerine koymadan cevap verin,hassas bir balık olduğumu hatırlatırım:))"

@ İpeeeek,üniversite öğrencisi felan.Bunu bana T.T de demişti:)Damardan giriş yapmışsın,pazarlama mı okuyordun sen bakiim!Egom egom güzel egom,eyvallah ama yaş 97 be anam!Fakat en fazla 70 bilemedin 75 gösteriyorum.Hâla taş gibiyim.Gönül yazarı kırk kere cebimden çıkartırım.Rahmetli Safiye Aylanın kızı gibi dururdum.Bana acı ama benden nefret etme hahhahhaaaaa


""dobra,gözü kara,kişilikli,doğrudan lafını,daldan budaktan gözünü sakınmayan birisiniz.gerçek hayattada böyle bir insanmısınız?"

@ Gerçek hayatta da dobra,gözü kara,kişilikli,doğrudan lafını,daldan budaktan gözünü sakınmayan biriyim.Babamdan bana miras bu huy.Sonu ne olur düşünmeden kafa göz yara yara girerim bi olaya.Direkt dalarım yani.Eh şimdi şimdi bi ayak çukurda olunca daha temkinli yaklaşıyorum falan ama huy bu kızım, can çıkmayınca çıkmıyor ne yaparsın.

Gençliğimde kavak yellerindeki Su gibiydim.Yok aslında daha çok Efe gibiydim."Oldururum" deyipte "Olduramadığım" bir iş yok gibiydi."Nasıl olsa Biyo yapar,Biyo halleder" diye ailemin en az düşünülen ama hayatta ne yaptıysa hep kendi tırnaklarıyla yapmış,en şanslı,en sağlam bireyiyim.Allaaama binlerce şükürler olsun.


"erkeklere çok düşmansınız, yazılarınızdan çıkarttım bunu,evli değilmisiniz veya boşandınızmı?(yanıtlamayabilirsiniz,samimiyetten sordumda)"

@ Ay ay ayy ağzından yel alsın İpekcim,ne dimek boşanmak.Bilenler eşşek gibi bilirler ki şahane ve hakiki bi"adam"la evliyim.Uzatmaya gerek yok!
Maşallah deyip kıçını kaşımayan beter olsun işşallahhh!

Erkeklere düşmanlık demeyelim de onlara hadlerini bildirmek diyelim benim yazılarımdan çıkartman gerekenlere.Kendilerini dünyanın en asil organına sahip,en süper yaratığı,analarının şehzadeleri,karılarının efendileri gibi görmelerinden vazgeçirip,dangalıklarını yüzlerine vurmak diyelim.

Aynı anda hemcinslerimi de yerden yere vurmasını bilirim ben.Kendimi de dahil ederek!
Hatta en acımasız olduğum kişi bizzat kendimdir.Önce hartdadanak kılıçlarım Biyo'yu sonra sizleri hacamat ederim ben!O kadar adilimdir yani allah belamı vermesin.


"ilk defa ben bir kadının ağzından hoşa gider şekilde duyuyorum sanıyorum sizede yakışıyordur.gerçek hayattada böyle küfürlü ve argomu konuşursunuz?"

@ Gerçek hayatta argoyu ve küfrü severim evet ama elimde tesbih,beyaz çoraplarımla arkalarına bastığım siyah makosenlerimle dolaşıp,devamlı küfürlü ve argo konuşup yerlere tüküren bir bayan değilim.Ne konumum ne mesleğim buna müsait değil olsa da tam anlamıyla tarzım olan bişey değil.Ha arada tumturaklı bir küfür savuruyorum elbette.Yeri ve zamanında ettiğim her küfür haklısın, yakışır ben keratasına:)

"Madem gerçekte hep değil ama burada neden yazıda hep böylesiniz" dersen yazarken içime Huysuz Virjin giriyor.Tam bir huysuz virjin oluyorum ama klavyeyi bıraktığımda seyfi dursunoğlu gibi yaşıyorum.Bayılıyorum bu adama!Türkiyenin gelmiş geçmiş en büyük üstadıdır,idolümdür benim!

Ama Seyfi beyin de normal hayatında nasıl davrandığını unutmayın:)Herkesin ödü bokuna karışır ondan,akılları çıkar milletin"şimdi ne diyecek,şimdi kime takacak"diye.İşte benden de herkes korkar.Bir ortamı müthiş geren kişi ben olurum.Ama aynı ortama müthiş neşe getiren de yine hep ben olurum!Ben ne menem bi bokum bilemedim doğrusu!

Ara:Bir okuyucum da beni Okan Bayülgene benzetmişti,kulakları çınlasın.Şimdi sırıta sırıta okuyordur eminim.Yok şu pis Türk filmi sırıtmalarından değil.Gülümsüyordur yani:)

Ayrıca küfür ve argo kötü,tu kaka bişey de değil ki.

Şu dünyada küfür etmeyen,ağzına kötü bi kelime almayan bir insanoğlu olmadığına bahse girerim.Yani dünyanın en nazik insanı bile hayatı boyunca bi kere küfür etmemiş midir?
Bence mümkün değil.
Mümkünse bile
Trafikteki bi öküze "yuh öküüüz!" demediyse,şehit katili bi aşağılık teroriste"allah belanı versin"demediyse,bebek tecavüzcüsüne"şerefsiz hayvan!"demediyse,başımızdaki hükümeti bize musalat edenlere"allaan gerzekleri,beyinsiz şakşakçılar"demediyse ne diye yaşıyor ki o pek nazik,kibar insan!Pehhhh!


"çok sert görüksenizde aslında çok duygusal,hassas bir olduğnuzu tahmin ediyorum.bu tespitimde sosyoloji ve psikoloji okumamda katkısı var.yanıldıysam boştan yere okumayayımda"

@ Ahh İpek ah,sosyolojik ve psikolojik bir vak'â olduğumu ve bir gün incelemeye alınacağımı biliyordum.Hahhahhaa allah senin iyiliğini vermesin emi çocuk!
Bu soruna ben bişey söylemeyim.Sen ve 70 milyon okuyucum beni yazılarımdan nasıl tanıyorsanız öyle devam edin.
Âyinesi yazılarıdır kişinin, lafa bakılmaz.
Güzel olduğum kadar küstahımdır da.
Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı.
Bana seni gerek seni.Ne alakaysa hahhahhahhaaaaa




"google aramalarını nereden ve nasıl buluyorsunuz?"

@ Elbette götümden uydurmuyorum İpek aaa.Bak şimdi,blogun en altına inorada dünya ikonlu sayaca tıkla.Orada açılan pençereden de "referrer tracking 1"e tıkla,in biraz aşaaa.Hah!Davarların hepsi orada gördün mü?Hahhahaaa
Bitti:)

Mor'u,Pi'yi,Bay Y.'yi,Tuğçe T.'yi,GerekliGereksiz'i,Nurdan'ı,Özge D.'yi,Bahriye B.'yi,Nihal'i,K.C'yi,Hatice N.'yi de anmadan geçmeyeyim:)
Hepinize saygılar.

Burada yorum yok diye bu milleti götümden uyduruyorum sananlara ÂşıkBiyo olarak sazımı alıp iki tıngırdatayım:

Adam ol,sen de yazabil
Hadi atsana bana bi mail!
Yemiyo değil mi bre sefil!
Hadde o zaman yolumdan çekil!