Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

17 Ocak 2008 Perşembe

BAKIŞ AÇISI

Bir alttaki"Türkiye' de kadın olmak"yazıma Sevgili okurum başbelası,kulağımın vızırdağı:)S.V yurtdışında yaşadığı için başka bir bakış açısıyla ,olayı yorumlayıp bu yazıya imzasını atmayacağını bildirmiş.
Böyle mailleri seviyorum.Hele bu erkek yürekli kız gibi doğru dürüst,dobra,kırılmadan bükülmeden yavşaklık yapmadan adam gibi derdini anlatanları daha çok...

Ondan "Bu bakış açını yeni yazıma taşıyabilir miyim?"diye izin aldım.
Onun mailini yayınlamamı beklemiyorsunuz herhalde değil mi!
Bekleyen gerzek varsa bi zaamet dilini kürek gibi çıkarsın ve avucuna götürsün.Yala yala bakma öküz gibi!

İşte benim cevabım.Hem O hem sizler okuyun!

Aslında başta ayyynen senin gibi düşünüyordum ben!
"Sen taksimin göbeğine ,elinde bira,gstringin sütyeninle "gel bana tecavüz et"bakışlarıyla gidersen az bile yapıyor o azgın herifler,beter ol,müstehaksın kaltak!" diye,
"Gitme kardeşim gitme!
Bok mu var da gidip sokakta,elinde biran,her musibetin geleceği belli olan gecelerde meydanlara çıkıyorsun!
Sen yeniyıla girecem diye uğraşıyorsun elin ayıları da sana!"diye düşünürdüm


Fakat burada farklı bi durum yok mu sevgili okurum?

Buradaki kadınlar o soğukta ne sütyeni ne kilotu anacım, atkı, şapka, eldivene kadar bürünmüşler neneler gibi.Tek suçları sadece "İstanbulda kalabalık bi meydanda yılbaşı eğlencesine katılmak!"

Bilmedikleri şey:Turist olarak masum bir kutlamaya katılırken misafir ülkenin çok misafirperver erkeklerinin yakinen ilgisine mazhar olacakları!

Ama oraya değil o kadınları,bir kaç eşşekte koysan yine azgınca saldıracak olan aç bir hayvan sürüsü var!
Şeylerinden taksimin göbeğine asılması gereken aşağılık bir sırtlan sürüsü var!
Aynı şeyin kendilerine 2 metrelik yamyam herifler tarafından yapılmasını dilediğim şerefsiz bir güruh var!

İnek kendisini tepecek,bi boynuz geçirecek diye ahıra girip süt sağmasın mı köylü teyze?
O ineği bağlarsın yularından,önüne verirsin iki ot saman,kıpraşınca basarsın elinle şaplağı götüne efendi efendi durur sütünü de mis gibi sağar çıkarsın!

O gece o meydandaki heriflerin de şeyleri kalın bi urganla bağlanıp yan gözle her baktıklarında kafalarına bi şaplak konuverseydi o kadınlarda ne boka yaradığını şu yaşıma kadar hâla anlayamadığım havaifişekleri avanak avanak havada patlamasını izleyerek,bok var gibi çıktıkları İstanbulun sokaklarında gerzek bi kutlamaya katılmanın mutluluğunu yaşayıp,ülkelerinde anlatacakları bi anıyla defolup gideceklerdi!

Şimdi çok daha güzel şeylerle mi döndüler!
Simge olmuş fotoğrafta bağıran o havuç kafa gençkız sizce çok mu haketmiş görünüyor!
Çok mu zevk almış hali var!
"Buraya gelmişken şu Türk gücünü bi göreyim"dediğini mi sanıyorsunuz!



@Erkeklerin dizginleyemedikleri arsız iştahlarının bedelini neden kadınlar ödemek zorunda bırakılıyor!

@Neden "aman azabilirler" diye kadınlar kendi kabuklarına çekilmek zorunda kalıyor!

@Neden erkeklerin sahip olamadıkları şeylerinin suçu yine yine yine kadında oluyor!

@Onlara"Lan allahın belası köpek!Sadece orayı çalıştıracağına azcıkta beynini çalıştırsana şerefsiz!"denilmiyor da "Kadınlar da çıkmasaydı sokağa o zaman"deniliyor!

@Neden "Dişi köpek kuyruk sallamazsa erkek köpek peşinden gitmezdi"derken o şerefsiz erkeklerin kuyruk sallamaya falan bakmadan bebeklere,4-5 yaşındaki kızçocuklarına tecavüz ettikleri sonra da öldürüp paçavra gibi attıkları unutuluyor!

@Neden sağda solda bi kadın gördüğünde anasını,bacısını unutarak ağzının salyalarını akıtan erkeklerin evlendiklerinde"yatağın kana bulanmasını"beklediğini unutuyorlar!

@Neden fedarkarlığı kadının göstermesi gerekiyor!

@Neden herbi bok kadınlardan bekleniyor kardeşim!


"Aman aman bak,sokakta bunlar bunlar oluyor,azgın erkekler var" diye dolaşamayacak mıyız yani!
Bu mudur istenen!
Ya o gece tesadüfen oradan ben,sen,bi yakının,bi akraban,bi arkadaşın geçmek zorunda kalsaydık o zaman da haketmiş mi olacaktık!
Bırakın allaşıkına ya!

Yanlış anlaşılmasın oyarım!
Avrupa insanına,Avrupa medeniyetine falan özeniyor,imreniyor değilim ben!
Avrupanındaaaa insanının daa medeniyetininde.Tükiriiim ben hatta!
Medeniyet adı altında her türlü rezilliğe ortak olmak,sokaklarda köpekler gibi çiftleşmek,içki denizinde boğulmak,çocuk yaştaki fuhuşun aleniliği hepsi hepsi hepsi avrupadan miras değil mi bizlere!
Buna mı özeniyor Türkiye!
Yoksa meydanı erkeklere bırakıp kadınların evden adım atmaması,atarsada başlarına bişi gelmesin diye başlarına bişi örtmesi mi isteniyor!
Ben her ikisini de istemiyorum kardeşim!


Biz Türkler bi kereliğine de işin bohunu çıkartmadan adam gibi,uç noktalarda yaşamadan,efendi gibi,kendimizi,değerlerimizi,benliğimizi kaybetmeden yaşayıp gidemeyecek miyiz ya!

Bu ülkede ya hacı ya şarapçı olmanın bi ortası yok mudur!
Yok mudur bunun orta yolu ya soruyorum!

Hem içelim hem namaz kılalım demiyorum allah belanızı versin!
Kıçınızla okumayın yazılarımı!
Anladınız anladınız da işinize gelmiyor!
Ben de oturmuş burada size laf anlatmaya çalışıyorum!
De gedin hadi yallah!