Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

6 Ocak 2008 Pazar

BAHTSIZ BİYO

Her insanoğlu olarak çok kazık yedim ama insan ailesinden kazık yiyince daha kötü oluyormuş be!
Size bu yaşıma kadar ailemin benden sakladığı bir gerçeği yazayım.Ben tam anlamıyla şok oldum çünkü!!
Bunu öğrendikten sonra hayatımın geri kalanında annemle görüşüp görüşemeyeceğimi hâla düşünüyorum.
Siz de bilin de bundan sonrası için beni okuyup okumayacağınıza öyle karar verin.

Zaman:31 Aralık p.tesi
Saat:20.05 suları(Ne suyu?Meyve suyu mu terkos mu?)
Yer:Bizim evinen anamgilin evi
İletişim aracı:Telefon
Konu:Biyo'nun 1 Ocak doğum günü kutlamaları
Konuşma süresi:Yaklaşık 1,5 saat
Niye siz çok mu zenginsiniz yada telekomda amcan mı var:Hayır çok zengin değiliz.Ama telekomda dayım var ama bize hayrı yok.Gençkene:"arkadaşları bağla da bedava konuşalım dayı yaaa"diye yalaklanmalarımızı "haram yeğenim"diye hep püskürttü:/
Ablam almanya'dan bedava bağlıyor,konferans gibi hepimiz aynı andan konuşabiliyoruz.Yoksa ben cimriyimdir"nasılsın iyi misin?Yaşıyorsunuz yani.Heh iyi,hadi herkese selam.Öperim"çat!
Telekulaklar:Bizim evdekiler,anamgilin evindekiler ve ablam
Kes Biyo yaa,Konuşmaya geç:Tamam be üffff




Annem-Kızımm doğum günün kutlu olsun yavrummmm.
Biyo-Sağol annecim,teşekkür ederimmmmm
A-Şimdi sen doğmuş 2 saatlik bi bebektin yavrummm.E memiyordun bile beni öyle zayıftın
B-Bide çok çirkindim demi anne
A-Çok çirkindin kızım hahhaa(ne gülüyosa)Doktorlar yaşamaz dediydi sana.
B-Ya bi dakka bi dakka anne!Demin sen ne dedinn?
A-Ne dedim yavrum?
B-Yeni doğmuştun,2 saatlik bebek miydimmm!Anne ben yarın doğmayacam mı yaaa!
A-Yok yavrum sen tam Aralığın 31'inde akşam 6-6.30 gibi doğdun.
B-Anne ne diyon yaaa!
A-Valla yavrum
B-Emin misin anne yaa!
A-Eminim kızımmm aaa
B-Ya bu kadar eminsin de ben ne demeye bu yaşa kadar mal gibi 1 Ocak diye biliyommmm
A-Yavrum biz her yılbaşında evde kutlama yaparken senin doğum gününü de kutlayıverirdik
B-Anne bu şimdi mi söylenir yaaa!
A-Yavrum sen ilkokulda mı ne hep"ben 1 Ocakta doğdum"derdin bizde bişii demedik üzülme diye kızım
B-E şimdi niye diyon yaaa!
A-Ben seni biliyor sanıyordum yavrum
B-Ölmek istiyorum ya anne!
A-Aaa bak şimdi bak
B-Anne ya,şimdi ben"Gerçek 1 Ocak bebeğiyim"diye hava atıp duruyordum yalan mıydı hepsi yaaa
A-Evet kızım
B-Yani ben şimdi şu 31 Aralık'ta doğup "Lan hadi 1 Ocak yazdırıverelim şu mal bebeyi,nerden bilecek,ha bi gün önce ha bi gün sonra"denilen -gerizekalı bebeler-in grubundan mıyım yaaa!
A-Öyle yavrum
B-Ya bana bu şimdi mi yapılır anne yaa!Bıraksaydın da ben bu sırla ölseydim yaa!
A-Aman be kızımmmm.Ha bigün önce ha bigün sonra ne farkeder?
B-Çok şey farkeder anne.O "ha bir gün"dediğin farkla ben ya 1 yaş daha yaşlanıyom ya 1 yaş daha genç kalıyom haberin var mı senin?
Büyük bebem-"Annee sen şimdi 97 mi oldun yanii?
Biyo-Kes len!
Güççük Bebem-Abla nolmussss?
Zeynep-Ablam,annem bu gece 96 değil 97 yaşına giriyormuşşş.
Güccük Bebem-Yuh!
Biyo-Gidin başımdan be.Ya anne bebelere bile madara ettin ya beni bravo valla yaaa!
A-Amaaan allah sağlık versin kızım.Sen de yavaş yavaş geliyosun bana doğru işte,ne güzel
B-Ne bu!Teselli mi şimdi anne yaaa!Üüüüüühüüü üü
A-Hadi doğum günün kutlu olsun yavrum,allah sağlıkla devamını getirsin
B-Kutlu mu?Dalga geçiyosun galiba.Ben bu gerçekle nassı yaşıyacam anne yaaa!
--------------
Ve Biyo temiz hava almak için denize nazır yüksekçe bi uçurum aramaya gider.Nedense o gün boynuna kolye takmak yerine iple koca bi kaya bağlamıştır.Olsun,o da yakışmıştır hasbaya.
Yaaa.Demek ki insan annesine bile güvenmeyecekmişşş.
Size annemin bi olayını yazayımda anlayın annemin doğum günü arızalarını:)

Annemin doğum günü bi sene 14 Ocak olur bi sene 18 Ocak olur.

14Ocakta arasak:

-"Benim doğum günüm değil ki bugün.18'i benim doğum günüm"der.Ertesi yıl 18 Ocak'ta ararız:

-Ohoo geç kaldınız.14 Ocaktı benim doğum günüm,geçti yani"der.

Hey yarebbim.Biz de artık öğrendik ya her yılın hem 14 hem 18 Ocağında ararız:)

Tevekkeli ben 1 Ocakta beni arayıp kutlayanları hep garipsedim ve "Aaa günaydın!Doğum günüm geçti,bu daha yeni hatırladı"diye düşündüm yeminle bakın.Demek ki biyolocik doom günümü biliyormuş beynim hahhaaa
Benim doğum günümü hep yılbaşı akşamı olacak diye hep 31'inde kutlamıştır ailem,arkadaşlarım,çevrem.Zaten şimdiye kadar benim için yeni yıl 31 Aralıktır.Ben o gün acaip heyecanlı ve mutlu olurum.İçim kıpır kıpır eder.
1 Ocak ise artık eğlencenin,heyecanın,mutluluğun bittiği ,artık dinlemek zorunda olduğumuz yılın ilk ve sevimsiz günüdür.
Neyse ki ben yaşım kaç olursa olsun ruhum hep 07'lerde gezindiği için yaşsız bi kadınım.Beynen ve bedenen 97 kabul etmiyorum kendimi.
Lütfen saayın okuyucu beni okuyacaksan yaşıma hörmeten değil yazılarımın içeriği için oku!Yoksa hiç bakmam elimdeki bastonla yararım gafalarınızı,takma dişlerimi de fırlatıviririm suratınıza haaaa ona göre!!
Bunlar tabii anneme takılmacaydı.Gerçi okuyunca"Aaa yazacam diyordu yazmış manyak"diye beni oyacak ama olsun.Ana gibi yar olmaz.Konuşma tamamen gerçek ama buraya yansıması şakaydı.Ciddiye almayın reca ederim.
Unutmayın ben sizlerle hem dalga geçiyorum hemde çok ciddiye alıyorum.
Saygılar efenim.Hadde naş!