Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

15 Ocak 2008 Salı

SARAY HALISIYMIŞ PEHHHHH

Evlenip evine yeni eşya alacaklar!

Evli olup eşyalarını yenileyecekler! (bu ben oluyom)

Karıyı şutlayıp 2.hatuna cillop gibi ev döşeyecekler!

Kocayı başından defedip eşyaları eskiciye verip yeni bir hayata başlayacaklar!

Sözüm sizlere!

Halı alacaksanız bende 125x180 ebatlarında olan ahanda bu ve 150x230 ebatlarında olan ahanda bu halılardan almamanız şiddetle tavsiye edilir!

Ben albenisine aldanıp aldığım bu iki halıdan hiç mi hiç memnun kalmadım!
Nassı bi dokumadır ki mıknatıs gibi tüm kıl kıpır,tüy ip herbi illet kırpıntıyı kendisine çekiyor.
Halı bu pislenecek ama o tüy tümbelekler hiç mi hiç gitmiyor!
Ve elektrikli süpürge ile normal şartlarda asla temizlenmiyor!


Ha siz "efenim müşteri memnuniyeti denen bişi var,memnun kalmadığım zaman götürür geri veririm" derseniz.
Firma size "Nah verirsiniz!"anlamını çıkartacağınız şekilde bir yanıt bile verme lütfunda bulunmuyor!

Burada da çözümlenmemiş birçok şikayet göreceksiniz.
Herşey müşterinin hatası ananı satiim!
Firmaya göre:
1-Kullanım hatası!(Halının üzerine basmayacaktınız kaardeşim!)

2-Halının yıkama hatası!(Ama hiç yıkamadım ki.Bize ne yıkasaydın kaardeşim!)

3-Süpürge hatası(Şu uzay mekiğini temizleyen nasa robotları var ya,onlarla süpürülecekti kaardeşim!Normal elektrikli süpürgelerle olmaaaz!)

Biyo'ya göre tek bir hata var.O da:
Saray halı alma hatası
Yaptık bi eşeklik!Bari siz yapmayın.
Saray halı almayın!

Yok "ben bayıldım illa alacam" derseniz beter olun!
Ya süpürgenin borusunu çıkartıp halıya sürte sürte temizleyeceksiniz yada ıslak bi bezle pislikleri toplayacaksınız!
Başka yolu yok!

Yerlerde dizlerinizin üzerinde sürünüp ıslak bezle kıl kıpır ayıklarken üç şey geçer o beyin olmayan kafandan:
1-Kıl kıpır dökülmesin diye tüm ev ahalisinin kafayı dazlak yaptırmak ve kocanı yarından tezi yok ağdacıya götürüp ağdalatmak suretiyle yolunmuş kaza çevirmek
2-Saray halı üreticilerini bi punduna getirip önce bu halıları parça pinçik etmek sonra da halıyı onlara yedirmek!
3-Temizlikçi kadın bulmak(İşe yaramıyor söyleyim.Karılar birbir kaçıyorlar anacım)


Hâla "Yok ben alacam,amcamın oğlu saray halı bayii,ondan almazsam ayıp olur şimdi"mi diyorsunuz!
Allah belanızı versin ne diyim !
Almayın diye kıçımızı yırttık burada dimi dingiller!
Amcayın oğlu gelip temizleyecek halıyı dimi!
Ne haliniz varsa görün bee!