Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

10 Ocak 2008 Perşembe

GİZLİ NUMARADAN ARAMA!

Cep telefonunuza gelen "gizli numara","özel numara"lardan şikayetçiyseniz bunu deneyin.
Cep telefonunuzla * 253 # basıp arama yapın.

Angutlar için tekrar ediyorum:Yıldız 253 Kare.Tuşla.Arama yap.Hizmeti kullanabileceğine dair bir geri dönüş gelecektir.Cartdadanak olmuyor.İşlem tamamlanınca biraz bekle,panik yapma.

Böylece kimse sizi numarasını gizleyip arayamayacak.
Valla billa bakın bu şaka falan değil.Ne işletiyorum sizi ne kafa yapıyorum.
Dileyen denesin.

Sizi gizli numarayla arayana zil sesi yerine bir uyarı gidiyor.
Yani sizin ruhunuz bile duymuyor.

Yani benim zaten:"Onların numaralarını gizleyerek arama hakları varsa ,benim de aramayı reddetme ve görüşmeme hakkım var"diye defettiğim aramalarla artık muhatap olmayacağım.
Bu harika bi hizmet ve tamamen ücretsiz!

Benim cebimi gizli numarayla aradığınızda ise şöyle bir uyarı duyacaksınız:
"Ulan öküz!Ne demeye numaranı gizleyip arıyosun dingil!Gizli numaranla gitte ananı ara denyo!Şimdi adam gibi numaranı açıp beni ara,efendi gibi kimsin nesin bilerek konuşayım gerzekspor!"

Bu tamamen bana özel bi hizmet.
Panik olup,endişe etmeyin.
Sizi arayan gizli numara şöyle bir uyarı duyacak:
"Aradığınız kişi gizli numaralardan gelen çağrıları kabul etmemektedir"

Bu da size Biyo'dan günün kıyağı olsun!
Hadi ikileyin!