Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

17 Ekim 2008 Cuma

YUH BE

Yazmayalı tam 1 ay olmuş lannn.
Yalan söyledim.Dün yazacaktım ki kendi kendime(bizzat kendime):"Dur lan Biyo,tam 1 ay dolsunda öyle yaz,sonra mahsus -yuh,1 ay geçmiş- felan yaz" dedim.


Hımm.Bakalım geldiğimi ilk kim farkedecek?


Yorumculardan 1. , 4. ve 7. kişiyi nedense şimdi çok merak ettim(Merak etmediğin bişi olsun Biyo ya!Her bi haltıda öğrenemezsin ya şu dünyada)


Yazarın Notu:Akıllı olan yazmaz yorum neyin.Bu manyak korkarım 1 ay daha böyle oyalayacak sizi.Gidin aklı başında blogları okuyun,işiniz mi yok allasen cıkcıkcık!

46 yorum:

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

ayıp ayıp... insanları buraya kilitle önce, sonra kaç ortalardan 1 ay.. gel-git gel-git aynı yazı.. sıkıldım ben yaa...

ilgi, alaka istiyoruz biraz. kızlarından ayıra bizi biyoooo:)

ayse dedi ki...

biyoooooooooooooooooo davetiyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bari sen yokken arşiv okuyup oyalanalım aaaa...

Gece dedi ki...

ben yazdım...

Bir Veli dedi ki...

Ben de bu yorumu niye gönderdiğimi merak ettim şimdi...

nazo dedi ki...

Hoşgeldin Biyocan, gideceksen de hoşgit :p
Yaz artık, tembellik yapma !!

ayse dedi ki...

eyoo eyoo gelmiş davetiye muckkkkk

Demet dedi ki...

Oh be ya, Biyo ayran ictik ayri mi düstük? Yapma boyle allasen?! :)

Pilli Petro dedi ki...

çok şükür biyo :))

İLKAY dedi ki...

Yaz artık, valla gözümüz yollarda kaldı ne yaptın ne ettin nerelerdeydin. Özledim seni valla.

etki alanı dedi ki...

Nihayet!
Şükür kavuşturana!
Blog dünyası biraz hareket istiyor...O da geldi inşallah!
Kocaman öptüm seni pisi pisim.
TüTü

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

inanamıyorum biyocum 1 ay boyunca yazmandın ya,neyse epey malz eme birikmiştir sen de ,hadi rastgele ,bas düğmeye ....
sezon 1 part 1,bak cnbc filmleri gibi oldu ....:))))

HAYAT dedi ki...

ben farkettim:)
hoşgeldin biyoo

Tanya's dedi ki...

Hakkatten YUH Be..

HAYAT dedi ki...

ilk yorumu yazayım diye sonunu okumadan balıklama daldım.ben seni okumasını seviyorum işte var mı bi diycen.öyle sululuk yada şımardığımı sanma sakın.dile kolay 1 ay yoksun ortada yorum yazarken nerdesin derken bir hal olduk.
son sürat yazılarını merakla bekliyoruz.(aman be özlem meraklanmasan çatlarsın demi:))) iç sesim diyor:)

Delfina ; dedi ki...

hoşgeldin biyo,hazır mısın artık yazmaya?

kesmeşeker dedi ki...

Lannn deyişini bile özlemişim.
Hadi uzatma artık !!
Öpüldün :))))

Deniz dedi ki...

gelecek ay görüşürüz o zaman :)

Buzcevheri dedi ki...

yottakenkatuaigaides? =)

sinem (adacim) dedi ki...

Çocukkene hep birinci olmak isterdim, hiç olmadım. Bari burada olayım dedim.

Oldum mu?

sinem (adacim) dedi ki...

1. değilsem yayınlama yorumumu, dayanamam;))

MutuluMuyum dedi ki...

Ben fark ettim :))

huysuz prenses dedi ki...

Ben kaçıncıyım acep

nilly dedi ki...

Sen zaten bizle konusuyormus gibi yapip kendi ic sesinle konusmussun Biyo.

Eminim henuz yorum yok kismini gorup 'hehe ilk benim' diye atlayacak tipleri gorup eglenmek istediginden yorumlari onaylamadan koymayacaksin. Tabi biz okumayan, dikkat etmeyen bir millet oldugumuzdan hemen su altta yazan uyariyi bile gormeyecegiz ve sonra sen dalga gecinde kendimizi aptal gibi hissedecegiz. Di mi? :)

. dedi ki...

Şükür!!!

Sardunya

begumgum dedi ki...

Birinciyiiimmmm!!Benim benim evet beniimm :)) Aferin bana,dimi? :))

serpil dedi ki...

İlk ben geldim,yaşasın,birinç!

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Ooo ben kesin 20. olmuşumdur.

uykucu dedi ki...

birnciyim birinci ödülümü isterim ona göre!!!!!

enne dedi ki...

Ben birinci olmak için yazmıyorum Biyo. Gelmene sevindim, onun için yazıyorum.

Emre dedi ki...

iŞİMİZ SENSİN AYOL AAAAAAA

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

1.yorumcu DİLAYRAAAAA
4.yorumcu ZAMAZİNGOOOOOO
7.yorumcu DEMETTTTTT


Yazmayıp yazmayıpta yırtık dondan çıkar gibi çıkınca bana küstünüzde yorum neyin yazmazsınız sandıydım.

Keşke çıtayı yükseltip 14.,17.Ve 27. kişiyi de merak ediyom deseymişim len.

O zaman Hayat,Deniz ve Ben ona resmen aşığımı da anmış olcektim.
Ay andım bile lan.
Hahhahhahhaaa

PuCCa dedi ki...

hoşgeldinnnnn :))))

HAYAT dedi ki...

oh be 17.ıncı olupta anılmakta güzelmiş
sağol biyo:))

Zeynep dedi ki...

Hoşgeldin :) Ama lütfen her yazının altına "Hoşgeldin" yazmak zorunda bırakma beni :) 1 ay çok uzun bir zaman...

Zeynep Everi dedi ki...

Hoş gelmişsin

pecete dedi ki...

şimdi diğer yazı ne zaman gelecek???

Buzcevheri dedi ki...

Haydaaa baktım ki hiç yorum yok yazayım dedim. Yazdım ama 18. olmuşum. ^^ Benim güncemde "yottakenkatuaigaides" ne diye sormuşsun. buradaki videoda geçen repliğin dilime pelesenk olmuş hali..

Diğer sorun olan hacklemeye çabalayanları anlama hikayesi ise şöyle. Benim siteye dair olan tüm vukuatlar loglar halinde depolanmakta. Ne olmuş ne bitmiş, kim ne halt yemiş vs. Bana bilgi mesajı falan geliyor. Server sahibi de insanın arkadaşı olunca her şey pür-i pak net oluyor. İşte böyle bir şey.

el*ff dedi ki...

Biyo kafayı mı yedin kuzum sen :))))

ashkar dedi ki...

buraya yorumda mı yazılıyordu...

Ece dedi ki...

Madem istemiyorsun,ben de yazmam..
Sadece öpüyorum.Öpmeyin dememişsin.

Sevgiler canım

Adsız dedi ki...

ben de bir tek dün internete girmedim evden, onda da biyo yazı yazmış iyi mi? iyi neyse hiç olmazsa müdavimleri olduğunu anlarlar kendileri. :)

saygılar efem.

cetubi dedi ki...

41 kere maşallah biyoo...

Adsız dedi ki...

asıl 1. benim hehe.
benim bloğum yok. tesadüf bulmuştum bloğunu hergün tıklayıp bakıyorum. bana davet de gelmedi üstelik.
kimsin necisin bilmem ama yazıların harika ekrana bakıp yazdıklarını okurken beni görenler kesin delidir bu kız diyodur. yüzümde tebessüm bıraktığın için teşekkürler. byee

Adsız dedi ki...

Aha biyo gelmiş.anam nerelerdesin ya çok özledik valla bak yazmam falan deme bizi korkutma öyle. zaman geçmiyo senin okumayınca işte sıkılıyom valla.

ZIBBIDI dedi ki...

hoşgeldin biyocan :D

Adsız dedi ki...

leyla
insanı fıtık etme kardeşim
tiryakilik yaratıp kaçmak yok
okuruz da,öperiz de,yaz hadi deriz de,hem iyiyim diyorsun hem bizi
ortada bırakıyorsun ooooolllmaz,
seni özledik,(yoksa bizleri sınıyormusun,bakalım ne olacak ne yapacaklar diye yaa)
neyse iyiki varsın sevgiler
(yorum işi iyi olmuş sağol)(ben kaçıncıyım sayamadım çok yorum vaaar)