Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

25 Ekim 2008 Cumartesi

WORDPRESS

Fazla blog göz çıkartmaz.Bi buraya el atmamıştım.Atayımda tam olsun.
Baksanıza nasıl olmuş.Ve wordpress kullanıcılarına sesleniyoruuum.Buradaki soruma cevap versenizde yussuf yussuf atmasa bu saftirik Biyo:/
http://biyonikkedi.wordpress.com/

4 yorum:

Zeynep Everi dedi ki...

Biyoooww kedüüüüü ablam nükheteveri wordpresse yazıları taşımış. Ona yaz istersen meww

Panda dedi ki...

valla ordan okuyacağımı sanmıyorum(çokta şeyinde sanki)..ben biyonikkediyi bloggerda tanıdım bloggerda devam edeceğim..değişiklik sevmiyorum ben:D...

hindiba dedi ki...

Al benden de o kadar Biyo. Benim de wordpressim var artık. Paralel yazıyorum

Kültür Mantarı dedi ki...

wp yasaklı türkiyeden. bir çok kişi ulaşamıyor wp ye