Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

25 Ekim 2008 Cumartesi

BLOGSPOT YASAĞI REZALETİ

Sevgili Biyo okuyucusu
Eğer bu yazıyı okuyabiliyorsan bir şekilde yasağı delip bloguma ulaşmışsın demektir.Eferim.Ama lütfen bi yorum yaz da bileyim kimin dağları aşarak gelip beni okuduğunu lan.Zira kendi kendime yazmak pek hoş değil.(Ben sansursuz.net den girdim.)

Ama kardeşim hep böyle kapatılan her siteye bacadan,balkondan mı giricez  yaa!
Bu devlet adamı hacker yapar lan!
Ne demeye kapatıyon kardeşim!Sakıncalı her ne boh ise git onu yasakla!
Yazmayıp yazmayıpta tam yazacak kıvama gelmişken bana bu yapılır mı diyarbakır sulh ceza!
Sizin ananıza bacınıza aynısını yapsalar hoşunuza gider miydi allahsızlar!(Gregor Samsa, burdaysan ses ver:)

Alla allaaa!

Yazarın notu:Siz tahmin ediyorsunuzdur ne notum olduğunu!
^4&%<,.j!!!=9(7&%'3&5&<;.!?*?09!

25 yorum:

Panda dedi ki...

Ben burdayım ben de varım..:D:D

Pilli Petro dedi ki...

ben de varım biyo, yemişim yasağını :))

ZIBBIDI dedi ki...

Biyocum seni bu zor zamanda yalnız bırakırmıyız...:D

ece arar dedi ki...

okudum:)

a. gizem dedi ki...

ben de buradyım biyonik kedi...
uzun zamandır okurdum seni ilk yorumum bu tarz bi rezilliğe olacakmış meğer...

karamelize dedi ki...

biyo,
sağolasın, mailini alır almaz ben de geldim...
protesto postumu da yazım hatta...

HamaratDiva dedi ki...

sessiz okuyuculardandım ama böylesine ayıp bir şey için yorum bırakmak kısmetmiş... neyse bizler okumaya devam edeceğiz.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sen yazmayınca zevki kalmadı blog dünyasının dediler hepsini kapadılar işte.
Doğru yolu bırakıp, çarpık yollara yönlendiriyorlar bizi, kendilerine benzetmek için.
Adamlar ne yapsınlar huyları bozuk, bizide çarpıtmaya çalışıyorlar.
Susturamayacaklar.......

Adsız dedi ki...

evet biyo bende önce acemi aşcı sonrada sansursuz ve sen .....
burdayım!...
yasemin

Adsız dedi ki...

evet biyo bende önce acemi aşcı sonrada sansursuz ve sen .....
burdayım!...
yasemin

gregor samsa dedi ki...

adım gregor samsa. bir sabah uyandığımda tüm hakimlerin böceğe dönüşmüş olduklarını gördüm.

nazo dedi ki...

Okuyorum işte okuyorum. Ülke dışında olmanın bir halta yarayacağını hiç düşünmemiştim :D

Arzu Pınar dedi ki...

geldim dağları aşaraktan.

Imge dedi ki...

:)) ben de burdayım biyo!!

ama wordpress'ten ben de panikle hemen bir sayfa kapmıştım , ama daha sonradan öğrendim ki blogger'dan önce de o kapatılmış bir kez! O yüzden hiç başka taraflara kaymayıp, burada devam edeceğim galiba..Haberin olsun yani!

zerrin dedi ki...

soylemesi ayip ben demokratik bir ulkede yasadigimdan e bide hizli internetim oldugundan...buradayim yani:0

sermoon dedi ki...

bende sessiz okuyacalardandim..ama bende buradayim!!!

solar dedi ki...

ben de buradayım, blogumu bir yere taşımıyorum da, hatta bence sen de burada yazmaya devam et..

Basak dedi ki...

ben de gizli okuyucuydum, kendi blogumun da hazırlığını yapıyordum. ama kadere bak... yakında interneti "sakıncalı" diye tamamen yasaklayabilirler, şaşmam.

nilly dedi ki...

Cok acayip bir durum ya. YUH demek istiyorum. Niye kapatildi? Gazetelerde bu konuyla ilgli hic birsey gormedim ben henuz.

Butterfly dedi ki...

askım bıyommm senı her sekılde okurum:)

pigmelerle.dans.eden dedi ki...

Muz cumhriyetinden selamlar...

Çiğdem dedi ki...

Ben de okudum

Adsız dedi ki...

ben de geldim,
ben de okudum..
allahıma sukurler olsun :)

pLn

baranbra dedi ki...

umarım tepkilerden dolayı geri adım atmışlardır...

HAYAT dedi ki...

ben seni diğer bloğunda da buldum:)
dün senin sayfan açılmamıştı neydeki bugün açabildik.