Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

22 Nisan 2010 Perşembe

SATIŞ BLOGLARI 1


Evet sayın okuyucularım makyaj bloglarından sonra sıra 3.katagorimiz olan satış bloglarına geldi.Her katagoriden bloglar için söyleyecek bişeyleri olan geveze kediniz bu bölümde neler zırvalayacak,buyrun:
Satış blogları ilk başlarda çok ilgimi çekmiyordu açıkcası.Neden sonra "az kullandıkları,stok yapıp kullanmadıkları yada satış için özellikle getirttikleri ürünleri satan kozmetik satış blogları ile sempatim arttı.Bu konuda ki şahsen benim en çok tıklayıp ürün düşürmeye çalıştığım bloglar:
BlogdakiniBizimyapan GvePciğim , YurtDışınıAyağımızaGetirenEsra,
3KankaKokoşlarımmm,
ShopİngBag,
MyLittleHappiness

"Neden bu kızlardan ürün almayayım ki,işte mis gibi ayağımıza kadar getiriyorlar,en ünlü markalar bir tık yakınımızda,seç beğen al" dedim.Bazı ürünlerini az kullandıkları için daha da uygun fiyata veriyorlar.Bu bazılarınız için tercih etmediği bir şey olabilir.Şahsen benim için "asla kullanılmış bir ürün almam"gibi birşey sözkonusu değil.Makyaj Stantlarda deli gibi ruj testırlarını sürmekten çekinmeyen ,wc lerde:
-"ayyy rujumu yanıma almamışımm,sende var mı şekerimm,çok solgun görünüyorum azcık renkleneyim rujunu verir misin?"diye yanındakinin rujunu kullanmaktan gocunmayan,makyaj standlarında kimbilir kaç kadına sürülmüş malzemelerle makyaj yaptırmaktan endişe duymayan kadınların böyle güzel ve iyi niyetli paylaşıma gelince kasmalarını,götlerinin falan kalkmasını
-"ayy bunu kullanmışsıan veea satıyosuuaan iğreançç"demesini çok saçma buluyorum.Gerçekten bir başkasının kozmetiğini asla kullanmayanlara değil bu lafım,polemiğe girmeyin, girişirim ha;P
Bugün en bilinen orta halli markalar bile,avon bile indirimde 20 küsürlerden 10 küsürlere düşerken belki de hiç karşılaşamayacağımız ürünleri(bulunduğum yerde böyle büyük markaları alacağım mağazalar sınırlı sayıda mesela.Mağaradayım ya ben) uygun rakamlara veriyor bu kızlar.Üstelik kullanıldığını da belirtiyorlar.
Daha ne?
Ha ben düşünebilirim ama sen almazsın kullanılmış ürün, okey.Niyetin güzel olsa blogunda bok atmak yerine mailden yazarsın bu kızlara :"ürününü düşünüyorum ama yahu bu kullanıldığı için yap ayrı bi güzellik,mümkün mü"falan değil mi ama?
Her malın bir alıcısı vardır nihayetinde, alış veriş bu. Alana da satana da hayırlı olsun,herkes güle güle kullansın. Bitti gitti da.

Yazarın Notu:Sizin takibinizdeki kozmetik satış blogları da yazın.Alın verin ekonomiye can verin huleynnn:)

9 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

hahahah delisin sen!! valla dediklerine harfiyen katılıyorum!! Kozmetik bu işte fırcayla alıyosun yüzüne sürüyorsun başka bi yerine sürmüyorsunki ne diye tiksineyim :D yoksa başka yerlerine sürendemi vardır?? hahaha neyse ya bende arkadaşlarımın kozmetik ürünlerini kullanırım.. onlarda benimkini kullanır.. Belki ruj konusunda titiz olabiliriz biraz ama diger ürünlerde bu kadar titizlenmeye gerek yok diye düsünüyorum :D

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

Ben kullanılmış kozmetik ürünleri kullanmayı tercih etmiyorum ama alan alır almayan almaz, haksız eleştiri yapmaya hakkı yok kimsenin.Zorla satılmıyo ya :)

Arkadaşlar hizmeti sunmuşlar, alana satana hayırlı, eleştirene yazık olsun :D

Shewolf dedi ki...

hahahahahah :) koptum okurken...

Bizden istenio biz istenilenleri yerine getiriyoruz ....

ama balım'ın da dediği gibi ruj konusunda bende titizimdir ..Onun harici hepsini kullanabilirsiniz :)

Özlem dedi ki...

Bunları gördükçe alma isteğim %100 artıyor:)kullanılmış ürün benim için sorun değildir, nihayetinde kuaförlerde onlarca kişi aynı rımel,ruj , kalem v.s şeyleri kullanabiliyor :)

seren dedi ki...

biyocum alemsin.eğer sen tam tersi yazsaydın(kullanılmışları satıyorlar yazık,ne iğrenç)diye hepimiz sana yine katılırdık.kitleleri etkiliyorsun vesselam=)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

@Chunli,öyle düşünmesen ne diye satış blogu açasın zaten değil mi canım:)

@Tuana,hocam tabii herkesin kendi tercihi ama sataşmamak kaydıyla,haklısınız.

@Shewolf,senin o köfte dudaklarına değen ruju yirim ben kokoşşşşş:)

@Özlem,hele kuaförler bak onu yazmadım iyi ki hatırlattın,tam mikrop yuvasıdır bence o ürünler.Bu kızla sadece kendileri kullanıyor ve kendi ürünleri olduğu içinde gözleri gibi bakıyorlardır.Kim dandikten bir ürün gönderip karşı tarafa rezil olmayı isterki

@Seren,gerçeğin uğramıyor epeydir senle idare edeceğiz artık:)
Seçimlerde oyunuzu bana verin o zaman huleynn

Asortik Krep dedi ki...

Bu blogda nerelerine sürüyor olabilirler zaten Biyo diyen çıkmaz sanırım..Çıkmaz değil mi..? :P :))
Valla ben hiç merak etmiyorum Biyocum :)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

@Asortik,olmaz heralde,olursa da cevabını aacağını bilir,bilmiyorsa da öğrenir:)

simalruzgari dedi ki...

http://gittigidiyoreda.blogspot.com/