Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

5 Nisan 2010 Pazartesi

HAPPY MONDAY

Yani bugün Mutlu Pazartesi.Şaşırdınız değil mi?Çalışan bir insan için lanet pazartesi nasıl mutlu olabilir diye.Valla hayatta böyle değil midir?Mutlu olunca her yerden mutlu olacağınız olay yağar,sıkıntı olunca da her aksilik üstüste gelir çıldırtır,bunaltır bizi.
*Bu sabah 1 kilo daha verdiğimi gördüm sevinçten havaya uçtum.Eskiden olsa 1 kilo mu hıh diye burun kıvırırdım,ilerleyen yaşla alınan kilolar verilenden %70 fazla olunca haliyle 1 kiloya deli oluyor insan.1 kilo=4 paket sanayağı demek.Vücudumdan 4 paket kadar margarin daha attım:)
*Hiiç sormuyorsunuz "kocanı korkutma işi ne oldu?"diye.Valla bişiii yapmama gerek kalmadı.Adetim gecikince"ay hamile miyim acebaa?"diye kekleyim şuncaazı dedim.Ki o kadar eminim ki işlerimin yoğunluğu ve stresten bi iki gün gecikeceğine.Gelse de"yok daha gelmedi valla ellerinden öper babası ,geliyo 3.çocuk,tayy.ip amcanın gözü aydın"diye uzatıp korkunun kralını yaşatacaktım.
*Yine korkan ben oldum anacım.Gelmedi lanet !3,5,7,9,11 gün yok yok yok..Korku içindeyim ne eczaneye gidip prodüktöramca alabiliyorum nede hastaneye gidip çişe baktırabiliyorum.
*Korkunun ecele faydası yok diyip 12.gün gittim idrar negatif.garanti olsun diye kan da verdim negatif ama gelen giden yok.
*Sabah en güzeli ise Deniz'den hediye kazandığımı öğrenmek oldu.Blog hayatım "Canım Denizler"le dolu zaten:)
*Sanal alemde Öykücü ,Asortik, Banu, 7.Oda, SillyBebek'ten gelen harika hediyelerim oldu,çok şımartıldım zamanında"şimdi bu dostluk sanal mı?"diyerek.
*Ama bu çekiliş yoluyla kazandığım ilk hediyem.Hem de Deniz'den yahu,hayran olduğum bir fıstıktan şansımın yaver gitmesi ve hediye almak ne güzelmiş.
*Akşama ne yemek yapsam diye düşünürken kocam"nefis balık aldım,akşam herşey benden"dedi.Mutfağın leş halinin bana kalacağını bilsemde yemek yapmayacağım için mutlu eve gelip hemen Mavişle kendimizi yürüyüşe attık.
* "Balığın üstüne tatlı olsaydı keşke"dedim.Zil.Kim?Komşum.Tabağımı boş vermeyip tatlı getirmiş.Hem de ne?En sevdiğim tatlı.Kadayıf.
* "Mis gibi demlenmiş çayın üzerine şöyle ekmeğin köşesine nutella olsaydı" dedim(bastıran PMS),kocam sakladığı nutellayı çıkarttı.
*Durup durup"Today is happy monday"dedim şebelek şebelek sırıtarak.
*Bunca mutluluğun acısı çıkar yakında ama ,du bakali.......

9 yorum:

hayal dedi ki...

Neyim ben ya ya da kimim! Nasılsa yazmıyo gene de bi bakiyim dedim mal bulmuş mağribi gibi sevindim. Gece iki otuz ben okuyorum cicim :)

Seren dedi ki...

Biyom keşke şu gebelik yalanını uzataydın da seninkini biraz da inleteydin be...sana yapılanlardan sonra reva mıdır bu kadar kısa korku?

Demet dedi ki...

Oh be ne guzel Biyocugum icim acildi okurken :)

Özlem dedi ki...

hep mutlu olun acısı çıkmasın,
mutlu olup ayaklarımız yere basmazken neden hep arkasından böyle olumsuz düşüncelere kapılırız ki :)))
pazar gününü sevgiliyle akşam üzeri bir yerlere gidip gezmeği seviyorum, pozitif enerji ile eve dönmek pazartesine daha motiveli hazırlıyor nedense , eğer bütün gün evde olursam tam tersi yaşanabiliyor :) ve pazartesi neden bu kadar erken geliyor diye hayıflanıyorum:)))))))

Nenoni dedi ki...

Vallahi ben emekli olduğumdan hergün cumartesi-pazar.Hiç pazartesi olmuyor :))
Deliye her gün bayram hesabı...

DENiZ dedi ki...

Biyocum maillerim sana ulasiyor mu? Cevap gelmeyince bir sorayim istedim ;) pimpiriklimiyim ne?

yasemin dedi ki...

sen bu kiloları nutella,kadayıfla ve kızarmış balıklamı verdin

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

@Hayal,o halde hoşgeldin,iyi okumalar:)

@Seren,amaaaan kıyamıyorum ki anacım adamıma;)

@Demetim,sağol...

@Özlem,illa bişey bekliyoruz değil mi.Annelerimizin"Çok gülme bak ağlarsın" demeleri gibi:/

@Nenoni,hemen blogspotu terkedin,çabuk çabukkk:)

@Denizim,geldi ve maillşetik pimpiriklim benimmmm

@Yasemin,yok beee,1 kilo veririm işte hemen almak için uğraşırım,geldi o 1 kiloda,nazar mı ettin ne:(

Nur dedi ki...

ne güzel haberle bunlar sevgili biyo