Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

6 Nisan 2010 Salı

SAFTİRİKLE CİNGÖZ 3

Eşyaları hayvanları konuşturmayı çok seviyorum demiştim ya..Kafa sesleri oluyorum.İşte benim sevgili biblolarımın yeni bir macerası daha:)

Cingöz- Yine ne yapıyosun sen yaa
Saftirik-Bişiler düşünüyom
C-Ay sen düşünebilir miydin?
S-Arada yapıyom ööle şeyler ben
C-Tamam ne düşünüyorsun?
S-İzlediğimiz korku filmini
C-Sen de onlarla film mi izledin?
S-Çok gizli felan durdum.Hiç kımıldamadan.Anlamadılar izledim ben
C-Yapma bi daha.
S-Dün izlediğimiz korku filmini unutamıyom.Cok anlamadım niye o kadar korktum
C-Dün film izlemediler ki onlar
S-Bana dün gibi geldi.Kıpkısa zamanlar.Geçiyor da nasıl dimi
C-Yapma bi daha.Zaten yarım aklın var
S-Yok aklım yetiyo bana da korktum yaw nedenki o?
C-Ay ne biliim ben
S-Püüü tüüüüü
C-Niye tükürdün şimdi bana yaaa
S-Sana tüpürmedim.Korktum ya çokca
C-İyi kork valla.İzleme bi daha
S-Sarılam mı sana
C-Hayır ya ne sarılcam .Hem ne kokuyon sen yaa,pis pis
S-Sarmsak yedimdi koku ondandır.Kokarım sarımsak öyle ben
C-Ya niye yedin ki sarmsak
S-Yok yemedimdi.Vampirlere uzatayım tutayım,gelmesinler bana diyeydi
C-Eeee
S-Tutsam korkmazlarsa dedimdi.Yiyimde hoh derim vampirlere.Kaçırırım sandımdı
C-Offfff of

Hiç yorum yok: