Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

9 Mayıs 2009 Cumartesi

KOZMİK DETOKS 7.GÜN

Bu kozmik detoks boyunca geçte yatmış olsam sabah 6'da cep alarmım çaldığında büyük bi heves ve uykumu almış olarak kalktım.Benim gibi bir uykucu için çok şaşılacak bir durum!Birgün de"Lan allaan salak Biyo'su,zaten yaptığın gerizekalı bir iş!Bir de kıçına hortum sokacan diye bu saatte kalkılır mı,yat uyu mis gibi yatağında"demedim.
Bu sabah lavman ritüelini çok severek yapıyorum.Akşamdan kaynattığım 2 lt.su sabaha soğumuş oluyor,sabahta 500lt.kaynatıp ekliyorum ki vücut ısısına gelsin,buz gibi su vermeyim diye.Banyoya bu iş için olan kilimimi serip yanına bez,wc kağıdı,kremi(hortumu kremsiz sokmayın tahriş olabilirsiniz)koyup lavman poşetini duşa kabinin kapısına asıyorum.Suyuma sirke ve limon ekleyip banoya gelip kilitliyor kendimle ve dübürümle başbaşa kalıyorum:)

İlk 500 lt.lavman çok durmuyor zaten,hemen sizi zorluyor ve verdiğiniz tüm su ve dünki yediklerinize bağlı olarak bir miktar atıkla beraber boşaltıyorsunuz.2.tur olan 2 lt.su(ki lavman poşeti 1750 lt.alıyor)yerde sağa,sola,sırtüstü yatış,mum duruşunu uzatırsanız birkaç dakika daha geç çıkıyor ama asıl temizlik onda oluyor.7.lavman uygulamamı yine sorunsuz hallettim.Rahatlayınca uykum olmadığı halde"yatsam mı acaba" diye düşünüp duş alınca vazgeçtim.Kitap-gazete okuyup mp3ümü taktığım gibi 7.30'da spora çıktım.Üzerimde garip bi enerji var ilk günden beri.Lpgli araçlar gibi arkadan gazı yedikçe ben enerji doluyorum galiba:)
Psikolojikte olabilir bu ama "ah öldüm bittim,nihayet bitiyor,ha gayret Biyo"demedim hatta biteceğine üzülüyorum.Hortuma alıştım galiba:)

1,5 saat yürüyüş yolundaydım.Bunun 15'sını koştum.Eve gelip birazda bel,bacak,dambıl hareketi yapıp duş aldım.Uykucu tosbağalara güzel tostlar,portakal suyu ve çay hazırladım,balkonda keyifli bir kahvaltı yaptık.ben yeşil elma+kırmızı pancar+havuç suyumu sıktım,bir bağ maydanoz yıkayıp yedim.Pazara gidip ellerimle sebze,meyva ve yeşilliklerimi seçip geldim.Kızlarımla kuaföre gidip saçlarımıza fön çektirdik.Mavişimi bir doğum gününe,Zeytinimi dersane sınavına bırakıp bende iş arkadaşım H.ye gittim.Güzel ve keyifli bir grubuz biz.B.ve ben detoksta olduğumuz için düşünceli arkadaşım H.masayı dünya kadar ikramla donatıp "bunlar kozmik grubun"diye bizim için haşlanmış patates,taze nane,marul,kıvırcık,domates,salatalık hazırlayıp portakal suyu sıkmış.Çok tatlı bir davranış dimi:)Ben bir kase semizotumu getirmiştim onu da yedim.

Diğer antikozmik arkadaşlar kendilerini kalori ve yağ denizinde boğarken B.ve benim gözüm o nefis ikramlarda kalmadığı gibi kendimizi çok ayrıcalıklı,özel ve sağlıklı hissettik.Her tipik Türk kadını gibi yediler yediler"ay ama çok kilo aldım ben yaa,yemesem aslında","yağ yok onda çok hafif","o birşey yapmaz çok az un var","bu bana çok gelir,yarısını bölüşelim mi"Ay yiyim bari neyse akşam yemem artık"cümleleri havada uçuştu:).Demek ki neymiş,pişman oluna oluna onca kalori alnmadan da keyifli bir oturma olabiliyormuş. Bakmayın bana o ikramlardan koca bir tabak götürme kapasitesine sahip bir insanım ben.B.ile kendimizi detoksa o kadar odakladık ki böyle sağlıklı ve nefis düşünceler içindeyim."Kendine gel Biyo,kendine gel,bu geçici bir durum,birkaç hafta sonra sende bu kalori denizinde boğulacaksın"diye yüzümü tokatladım ve kendime geldim:)

Sınav sonrası zeytini getirdi bana kocam.H.den 18.30'da çıktık.Maviş arkadaşında kalacakmış.Bizde Zeytinle mezuniyet gecesi için birkaç mağaza baktık.21.00'da eve gelip hemen bir bardak z.yağı ve limon hazırladım.O koca bardak zeytinyağı gözümde büyüdü ama 15-20 dk.boyunca bir yağ bir limon yudum yudum içtim.Ortalarında öğürecek gibi oldum burnunu tıkayıp"ha gayret Biyo,yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin,sen bunu da yaparsın"diye kaza gazı verdim ve bitirdim.Balkona çıkıp oturararak 10 dk.boyunca önce sağ burun deliğinden derin nefes alıp sol burun deliğinden yavaşca verdim.10 dk.diğer burun deliği ile yaptım.Açık havada olunca ne mide bulantım nede kusma hissim oldu.Yalnız bugüne mahsus beden ısıtma(hamam)olayı gündüz idi.Gündüz bunu yapamadığım için nefes egzerzinden sonra duşa kabine girip kaynar su ile çakma hamam yaptım kendime:)Biraz daha uzun kalıp sıcacık suyla yıkanıp çıktım.Temiz ütülü pamuklu pijamalarımı,havlu çoraplarımı ve hırkamı giyip"Allahım sen şifa ve sağlık ver"diye dualar ederek 22.23'de(yatışa 23 dk.geciktim)önce sol tarafıma 15 dk.sonra sağ tarafıma yattım.Ne olur ne olmaz yatınca belki kusarım diye başucuma bez ve tas koydum.Ama sıcak suyu yiyen bedenim pamuk gibi uykuya dalmış.Çoğu insan için çağın işkencesi gibi olan hatta içmemekten bayılanların olduğu mutlaka kusulan zeytinyağı-limon olayını bu kadar güzel ve kusmadan atlattığıma inanamıyordum.Harikaydı:)

Hiç yorum yok: