Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

4 Mayıs 2009 Pazartesi

KOZMİK DETOKS 2.GÜN

Sayın okurlarım,kıymetli yorumcularım.Siz beni dehşetle takip ederken bende yorumlarınızdan dehşete düştüm."Lan hakkaten napıyorum ben" demedim değil ama başladım bi kere.İnteraktif şekilde nerdeyse canlı yayında kozmik detoksumu size gün gün bildiriyorum,marankiden bile böyle dev hizmet görülmedi.Kıymetinizi bilin ve korku filmi izler gibi takip etmeyin len beni:)

Efenim detoksumuzun 2.günündeyiz.Sabah 6'da kalkıp ilk 500lt lavmanı verdim hemen çıkınca 2.tur olan 2lt.lavmanı verdim.Ama 1.günde 1.5 lt su verebildim,bugünde 1.250lt su verebildim,2lt.yi alacak bağırsağım olduğundan emin değildim çünkü:)Lavmanı önemsiyorum arkadaşlar,bir tehlikesinin olmadığına inanıyorum çünkü kalın bağırsağın temizlenmesini sağlıyor.Tıpkı hortumla tazyikli su vererek temizlenen bir yer gibi düşünün.Sirke ve limonda o kadar suyun içinde nerdeyse yok oluyor.Sabahları sirkeli su içip ,sinemaki,müshil vb.ilaç içmek lavmandan daha tehlikeli bir iş bence.Bu detoksun asıl mantığı lavman çünkü.Yoksa sebze+meyve yemek zaten diyete giriyor,lavman bağırsaktaki iç katmanları temizliyor.

Bu sefer daha sulu yani ishal çıkış oldu(ay ne iğrenç ,ne bhktan bi blog oldu bu yaa)Rahatladıktan sonra 7'de kocamın kahvaltısını hazırladım.O kahvaltı yaparken ben de sebze+meyvelerimi sıkıyordum.Kocam kızdı."Sen detoks yapacaksın diye sabahın 7sinde tüm binayı gürültüye mi boğacaksın!Her sabah bunu mu çekeceğiz biz!Bırak şu saçma sapan işleri Biyo ya!"diyerek kahvaltıyı terketti.Buram buram kokan mis gibi çayı bile bırakıp gitti,o kadar kızdı yani.Hızar gibi sesi çıkıyor adi makinanın.Şu kodumun bilim adamları,üreticileri neden sessiz çalışan katı meyve sıkacağı icat etmezlerki!Onca gürültü yapan aleti ebemde icat eder!Hele ıspanağı hiç sıkmıyor meret!Sıvanıp kalıyor.
Havuç+elma+kırmızı pancarı sıkmıştım allahtan.Ispanak ve maydonozları da inek gibi yiyerek bitirdim.Bu içecek sabahtan mide bulandırmadığı gibi epey tok tutuyor beni.İşe gittim.Bir arkadaşım daha detoksa başlamış.Daha önce 2 gün deneyip bırakmış arkadaşım ve merakla bizi takip eden arkadaşlarım tecrübelerimizi dinledi.Millet merakla bizim sonuçları bekliyor.Tam bir beyaz kobay faresiyim anlayacağınız:)

Öğlen az yağlı kabak yemeği yedim.Böğürtlen ve elma çayı içip öğleden sonra da bir elma,bir incir yedim.Acıkmayı bırakın ne canım bişey istedi ne de gözüm birşeyde kaldı.Akşam yine bol salata yeyip 45 dk.yürüdüm yağmurda.Eve geldiğimde erken yatacağım için size bunu yazdım.Kocam"Bak bende çay demlemedim Biyo.Senle beraber içmeyince tadı olmuyor"dedi.Gel de küs bu adama:)Yine çok rahat bir gün geçirdim sayın okur.Olumlu düşünün olumlu olsun huleyn.Ne o bağırsak delinmesi,göt zortlaması falan.Siz ağzınızı hayra açın,ben kıçımı bayıra açarım,alıştım nasılsa hahhahhahhaaa

16 yorum:

Belgin dedi ki...

Biyom, öldüm, bittim okurken:)) Genede cesaretine hayranim, bulunmaz kadinsin vesselam:))

Rahsan Collyer dedi ki...

Biyocan valla kaç gündür ben de heyecan ve dehşetle takipteyim, yorum yazmayışım abuşup kalmamdandır!

asliberry dedi ki...

Ya Biyo, güzelim, bağırsağının iç katmanlarını temizleyeceksin de noolacak? İşkembe çorbası mı yapacaksın? Tövbe tövbe ya. Tamam her zıkkımı iç ama şu lavmanı bırak. Aaaaa.

asliberry dedi ki...

Biyo ben bu adamı Rtüke, mtüke, internet polisine her yere şikayet edeceğim. Bir de prof.dr diyorlar. Ben de sanıyorum tıp doktoru. Meğer iktisatçı mıymış neymiş. Bak böyle çıkıp çıkıp şunu için, bunu sıçın diyor. Bak sırf senin bu lavmanın kaç gün sürecek diye sitesine girdim, 10 gün olduğunu görünce aklım çıktı. Gel sen vazgeç şu işten. En azından bir diyetisyene, bir doktora, bir uzmana sor, bu olay mantıklı mıdır de. Sağlık kazanacam diye sağlığından olmak var. Bak ben de hep burnumun dikine giderim, sonra alırım boyumun ölçüsünü, neden dinlemedim insanları, neden böyle yaptım diye dövünürüm. Gel arkadaşım vazgeç bu sevdadan.

Aysin dedi ki...

Selam Biyo, benim her seyi okuyan, arastiran ve de haliyle cok bilen bir arkadasim var. BEn dedim boyle boyle bir metot varmis, biliyorum ama pek iyi degil o dedi bana. Eee banada sana soylemek dustu..

HAYAT dedi ki...

biyo yine hayranlıkta okudum.cesaretin inanılmaz internetten bi kaç yerden okudum hatta duruş pozisyonunu gördüm korktum acıkcası :(
kolay gelsin sana ve arkadaşına..

enne dedi ki...

Aslı'ya katılıyorum Biyo. Bu adam bence bir şarlatan. Doktor değil, diyetisyen değil, oradan buradan okuduğu şeylerle şov yapıyor. Lavman ciddi bir işlem, evde kendi kendine yapmak ne demek? En azından bir doktora sor lütfen. Diğerleri zaten bilinen şeyler, sebze meyve suyu iç, bol meyve ye, bitki çayları iç. E bunu hepimiz biliyoruz, sen uyguluyorsun ve iradene hayranım ama lavman konusunda (hele de senin gibi bilgili birinin) körü körüne hareket etmeni anlayamıyorum.

Öykücü dedi ki...

:)))

Bu deneyimini aylaşıyor olmana hasta oldum.Bu kadar iğrenç bir konu bu kadar komik anlatılabilir ancak:)))))

Merakla izliyorum sevgili beyaz farem:)))Şimdiye dek kaç kilo kaybettin.Bağırsakların iç çeperinde 4 kilo olduğunu okumuştum bir yerlerde..

Öptümmmm..

Öykücü dedi ki...

Biyo,

Yapan tipler yorumlarda yeşil taşlar,parazitler,çamur falan aktı demiş.Sende oldu mu böyle bişi?

Iyk.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

şu mevzuyu başkası yazsa şerefsizim öğüre öğüre okurdum ama buna bile bir tat bir doku kattın biyo.
amma ve lakin
hakkaten bak sana diyom yanlış yoldasın. spor ve diyetten geçer bu işin yolu. sıç sıç nereye kadar? elbet hücrelerindeki tüm suyu bok yoluyla atacaksın, su içe içe hakkaten cildin falan canlanacak ama değer mi buna yaa? git saunaya terle terle at ödemini. çık iç suyunu.

dötüşüne yazık.
(yaa döndüm okudum da benim yorumum da en az senin postun kadar iğrenç olmuş:)

Asortik Krep dedi ki...

Çok faideli bir şey olsaydı Holivod yıldızları yapardı senden önce,bırak artık şunu..
Hem onu akepe bitkisel ürünleri satan yerlerin reklamı olsun,halk alışsın diye ön saflara çıkarmış diye mail dolaşıyor-dolanan mailin yalancısıyım :)
İleride eczanelerin yerini bitkisel ürün dükkanları alacak ve bazı ileri gelen kişiler bu markaların türkiye bayii olacakmış diye de duydum..
Nasıl böyle bir şeye kalkışırsın..? Hala aklım almıyor.

Nenoni dedi ki...

Ya Biyocum ne işin var senin öyle şeylerle.Boşver ne olacakmış detoks metoks.Ben bir hafta ev tadilatında havadan bir kilo vermişim yaa :))

asliberry dedi ki...

Biyo yemin ederim sabaha kadar uyumadım, lütfen şu yazıyı oku ve gözünü seveyim bu uygulamadan vazgeç. Biliyorum sana karışılmasına uyuz oluyorsun ama lütfen oku şunları:


http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=11387026&tarih=2009-04-08

HAYAT dedi ki...

aslibery linkini okudum az önce :/
kimse yapmasın bu işini diyorum ya buna kalkışmak bile cesaret ama ilersi için ne olur bilemem.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

@Belgin,
"Bulunmaz bir salaksın"mı demek istedin len :P

@Rahşan,
Demek ikimizde abuşup kaldık Rahşancım ama ben farklı şekilde abuşuyom :)))

@Aslıberry,
Ay o kadar güldüm ki yorumuna,"temizleyipte napacaksın işkembe çorbası mı yapacaksın"hahhahhaaa.Kocamda bayılır işkembe çorbasına,hiç fena fikir değil ha:)
Aslım yaptığımın ne olduğunu arştırarak ve yapanları bizzat görenleri dinleyerek yapıyorum.Kısmen bilinçli sayılırım yani,sen şimdi "tükiriim böyle bilince,bunuda sen yaparsan köydeki teyzeler naapmasın"diyorsundur ya neyse:)Aslım sana kopyala yapıştır yapıp ahkam kesmeyeceğim şimdi,nihayetinde ben buna inanmışım sen zümme hâşa karşısın.Ne sen beni ne de ben seni ikna edemeyeceğim:)Burnunun dikine giden biri olarak beni anlıyorsun ve sırf bu yüzden durdurmaya çalışıyorsun ,seni çok iyi anlıyorum.Bende kendim gibi manyakları hep durdurur engellerim ama başka kellere sürdüğüm o merhem bende yok:)Evet bu adam doktor değil,azerbaycandan parayla diploma almış biliyorum.Alternatif tıp herzaman ilgimi çekmiştir birde canlı örnekler olunca yapmam kaçınılmaz oldu.Kendimce geliştirdiğim mantıklar var:
1-Bu zararlı ve tehlikeli bir uygulama olsaydı şimdiye dek çoktan ipini pazara çıkarırladı mandrake marankinin
2-Onca insan yaşlısı-hastası hemde otellerinde,evlernde bunu yaptı neden bir olumsuz örnek çıkmadı
3-50-60 yaşında değilim,kalp,tansiyon,şeker gibi bir hastalığım yok çok şükür,deneyim dedim.

"Bir hastalığın yoksa gül gibi bedenin deneme tahtası mı,kıymetini bilip hastalığı zorla davet etmesene be Biyo"diyor hep kocam:)
Bana karışılmasına uyuz olmuyorum bilakis"yürü biyo,yaşa biyo"ışında böyle yorumlar gelmesi beni sevindiriyor.Sabaha kadar uyku girmeyen o güzel gözlerinden öperim canım benim:)

@Ayşin,
Hoşgeldin.benim de her seyi okuyan, arastiran ve de haliyle cok bilen bir arkadasim var. Ben dedim boyle boyle bir metot varmis, biliyorum ama yapabilen için iyi dedi bana ,bende yazayım dedim.Yorumun için sağol,herzaman beklerim.Sevgiler:)

@Hayat,
Beni o halde hayal ediyorsun değil mi:)))

@Enne,
Ahh"senin gibi birinin"diyor ve beni bağrımdan vuruyorsunuz:/
Ben böyleyim işte,elimde değil,affedin:)

@Öykücü,
Paylaşmam herkesi bu konuda bilgilendirmek için.Baktım ki neler yaşadığını kimse yazmamış,bunu benden başka kimse yapmaz dedim ve yazdım işte:)Kilo için hiç tartılmıyorum ama ilk 1.gün lavmandan önce tartıldım lavmandan sonra tartıldım.Tam tamına 2.600 eksik geldim dijital tartıda.Ve ilk gün allah ne verdiyse çıkmıştı çünkü.Lan dedim ne pis bi kadınmışım ben,ne iğrençmişim,resmen bok çuvalı gibiymişim dedim hatta:)Tabii bu reel kilomdan düşüş değil sadece lavmanın boşalttığı atıklardan arınma kilomdu.
Henüz yeşil şeylerden çıkmadı ama şunu söyleyimki herzamankinden dahada iğrenç bir koku,hani durur çürürya öyle ıyyk.7.gün c.tesi yağ-limon karışımından sonra çıkıyormuş o şeyler.Görüntüleyip koyacağım buraya merak etmeyin diye hahahhahhaha

@Hülya'nın Tunası
Yorumlar süper ha:)Suç sıç nereye kadar :)Bilmiyom bakacaaz nereye kadar giderse artık :)

@Asortik
Bulduğun yerde sopalayacaksın beni biliyorum:)Ama en bu adamın neoteline gidiyorum nede o tabletlerinden kullanıyorum .Yani benden çıkanlar adama şu durumda para kazandırmayacak,millet zıçsın ben para kazanıyım mı diyecek bana.
Ama oteline giden tabletini alanlar için maranki şöyle diyordur "bok gibi para kazanıyorum":)Affet beni asortiiiiiim:)))

@Nenoni,
Hayırlı olsun:)

@Yine Aslım,
Okudum okudum,ilk okuduğum yazı buydu,buna rağmen yapıyorum düşün."Bırakın manyağı, allah cezasını versin" de demeyin ama:)

@Hayat,
Ben yapıyım işte sonuçları görmeniz için bu günlüğü tutuyorum,inşallah iyi olur:)

Asortik Krep dedi ki...

Derdim maranki değil senin şu .ıçına giren şey! (Biyo ancak böyle konuşunca anlıyor galiba)
Atlayıp gelicem bak..gerçekten :)