Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

1 Mayıs 2009 Cuma

KOZMİK BİYO

Selam Millet!
Belgin,hişşt demese (günahımı almayın,vipişlerede yazamıyorum valla),Hayat merakımdan ölmese,Asortikkrebim terbiyesini bozup:)"uleynn"demese,anneliğine,Yaman'ı yetiştirmesine ve özellikle resim tutkusuna hayran olduğum Aslıberry hayatımdan endişe etmese,a.Gizem"gel saçlarımı gör"demese yazacağım yoktu .(İlk yorumcular Ccc,Nes,Enne,Zibidi,Owl,7.odayı ve maille beni soranları da unutmayım) Ailecek çok iyiyiz allaama binlerce şükür,bi yaramazlık yok ve üzgünüm,hâla ölmedim:)

Evet,sayın okur,uzun zaman oldu farkındayım.Çoğunuzda linkimden eser bile kalmadı biliyom.Nerdeyse 2 aydır çok lüzumlu hallerde kısa bir süre açmamızın dışında evde internete girmedik.Fakat bırakın interneti günlük gazeteler dışında tv bile seyretmemeye başladık biz.Tv seyretmemiz çocuklarla ilgilenmek,onlarla daha çok vakit geçirmek amacıyla idi.Ama nete girmemek tamamen sağlık nedeniyle ve korkudan idi.Bizimki kablosuz modem ve salonda.Laptoplarımız da hep salon masasının üzerinde. Zaten cep telefonları,tv,baz istasyonları cart curt derken yeterince radyasyona maruz kalıyoruz.Bari evde çocuklarımızı uzak tutalım dedik.

Ya yok,aslında bunlar bahanem.Çok düşünceli bi anneymiş gibi hava atıyom size aklımca.Bu internet denen naneye bi girince ne radyasyon ne tümör ne sağlık ne korku tanır benim manyak bünye!Girmeyince de canım hiç istemiyor,blogum mu varmış,okurlar merak eder beklerlermiymiş umrumda olmuyor ve yazı kabızı oluyorum görüldüğü üzere.

Ne halt ettim peki yazmadığımda.Hayat aynı şekilde devam etti.İş güç işte siz ne yaptıysanız bende farklı birşey yapmadım.Yoo durun siz pilates yapmadız belki mesela,bakın ben onu da yaptım.Yok, daha bi eprü şallı olmadım ama yakındır.Kilo vermem durdu ama pilatesle mevcut kilomdan da zayıf görünüyorum.

Size asıl haberi vereyim.Maranki'nin şu kozmik detoks,beden temizliği nanesi varya 3 Mayıs'ta başlayıp 10 Mayıs'ta bitecek olan.Şimdide kafayı ona taktım.Duyduklarım,okuduklarım muhteşem.Bir beyaz kobay faresi olan Biyo'nuz sizin için kendünü feda etmeye hazır.Pazar gününden itibaren"Kozmik Biyo günlüğü"yazılarımla yayındayım.Hergün ne yaptım,nasıl geçti buraya yazmayı planlıyorum.
Sizlerden bu kozmik detoksu yapan,yapanı duyan,yapanı bizzat gören varsa yorum yazmanızı rica ediyorum.Ben 8 gün kıçıma lavmanı dayayıp,paçalardan akıta akıta işe giderken,aç bilaç sürünürken herşeyi benden beklemeyin,oturduğunuz yerden okumak kolay,araştırmacı olun biraz yahu:)

8 yorum:

Belgin dedi ki...

Aman Biyom dikkat et, bunu doktor kontrolsüz yapmak gercekten cok tehlikeli, bence bir doktora danis derim. Sonra pisi pisine gitmekte var, korkarim sana bir sey olmasindan:)) Kendine iyi bak:))

uragan dedi ki...

vay döndün mü hocam, nihayet :)

Asortik Krep dedi ki...

Hadi canım inanmam..Senin gibi akıllı bir kadın bunu yapmaz,yine bizimle dalga geçiyorsun sanırım :)) ... :P

zeynep dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ZIBBIDI dedi ki...

Şükür kawuşturana..:D

Demet dedi ki...

Biyocugum ben de aylardir kayip kita'yim o yuzden kimseye serzeniste bulunma hakkim yok ama senden bi ses duyduguma cok sevindim :)

HAYAT dedi ki...

BİYO yaaa sağol allah razı olsun:) unutmamışın bizi, benide:))
verdiğin linki okudum ama korktum yaaa nasıl olcak bu iş?

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

ahmet marankin gerçekten düzenbazın teki..adam doktor gibi açıklaömalar yapıyor..tıptan da anladığı yok..lütfen böyle adamlara paye vermeyin..sağlığınız tehlikeye girebilir..