Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

7 Şubat 2008 Perşembe

T.T .KİMDİ? AÇIKLIYORUM

Efenim blogumdaki "okuyucu mailleri"yazımda T.T olarak anılan şahsı tanımam bana bi mail atmasıyla başladı.
Nezaketen cevap verdim.
Bi daha yazdı.Kısacık cevap verdim ama yılmadı yüz bulup devam etti.İyi bir okurum olması sebebiylen önce blogunun adresini belirtti.
Gogıl aramalarını nasıl ve nerden bulup bloguna koyacağını sordu.
"Ne biliyim bu isim ve blog sana ait.Sallamadığın ne malum?"didim.
Tıpkı İpek K.gibi kişisel bilgi girişi yapıp hayatıma kaydını yaptırdı ve arkadaşlığımız başladı.
ExtremeTracking nanesini nasıl koyacağını öğrettim.Ertesi gün "koydum,bak"dedi.Anam bi baktım bit gadarak koymuş sayacın dünya logosunu!
"Len neeetttin hayrettin!"didim.
Efenim sosyetik bloger ya gendüleri,neymiş"sayacın dünya logosu estetik değilmiş,rengi de blogunun konseptine yakışmamışmış!Çaktırmadan ebatını küçültüp koymuş!
"Leynnn!" didim.
"Elin ekiztireme tıraçkinki ne anlar senin bit gadark logondan,sen çaktırmadım sanarsın ama bi çarpım mı osurtuvirir,anında sayacını iptal eder alimallah."didimde hemen gurtardım T.Tciiimi bu zor durumdan.
Şimdi bana bi can borcu var:)

İşte o T.T.
Ay pardon tıklayamadınız mı?
Durun!
Yılmayın az sonraaaa!Doinggggg!
Ayol hemen cartdadanak link verdiğim nerde görülmüş benim.Bırakın da accık gevezelik yapıp rahatliiim.

Neyse bu T.T kişisi bana kendisi ile ilgili tüm bilgileri verdi ya.
Bekar erkek kardeşime istemeye gidebileceğim kadar bilgiydi bunlar:)
En kısa zamanda bi sanal dünürcülüğe gideriz artık.

Ben de adli sicil kayıt memuruyum anasını satiim.
Şimdi aklıevveller de "Asıl sen kimsin ki Biyo?Sen tam yaş,yer,isim açıklamazken bu kimlik bilgileri de istemen de ne ola ki!"demesin.

Ha bakın hele bi tane eleman vardı.Hiç bi mail atmadan,selam sabah vermeden cart diye beni eklemiş msn listesine:Aynı adıyla olan bi blogerı karıştırmamak için "siz kimsiniz"diye cevap beklediğim mailime ilkokul seviyesinde pardon seviyesizliğinde,yerlerde sürünen yazım ve dilbilgisi kuralları!ile:

"sizin biriyle konuşmaktaki önşartınız blog adresini bilmekmidir? çok yazık....oysa bir yazar her halükarda herkezle konaşabilir.....ben biyoger değilim....ayrıca dil bilgisnizi değil yazı içeriğinizdi eleştirdim"

yazmış sefil!!!
Zaten bu anlamama ve anlatamama durumunla sen ne bloger olabilirsin nede biyoger k.g!!
Ağzının payını alıp oturdu yerine.Hırsını benden çıkaracakmış dingil!
Sen git önce başını taşa vur sonra tayyieap ve şürekasından çıkar acısını bide kankisi bahçeliden!
Zorla kaşınmayın baba!
Kaşırım!
Fena kanar!!
O yaraya her baktığında beni hatırlarsın!!!


Sizlerden zorla bilgi istemiyorum ki ben!
Bana mail yazan herkese"evraklar lütfen"de demiyorum!
Bu onların tamamen şahsi tercihleri oluyor.

Neyse efenim bu T.T bi şeker,bi tatlı.
Aşure mübarek!
Gerçi "sen blogunu sık güncelle,hem de yazı yaz,linkin benden"demiştim.Ama okuyucu mailleri yazımda "Bunu bana T.T de demişti" diye adını T.T olarak geçirince bana şu maili gönderdi.Gülmekten önce altıma işediğim donumu değiştirdim sonra bu yazıyı yazdım.

T.T. demek...=))))))
Kendimi sevgilisiyle bir olup öğretmenini öldüren ergen tipler gibi hissettim.Üstümde lise eteği,saçlar önümde,gazeteciler soru soruyor... :)))))))))


Öbdüm yevrim :*


Soyadını görünce sizde hemmen benim gibi"Aaaa yoksa bu T.T, Onun akrabası falan mıııııı?"diyeceksiniz.
Benim kızım inanmadı mesela biliyor musunuz?
Ve aramızda şöyle bi diyalog geçti:

-Anne gerçekten bu T.,Onun akrabası mıymışşşşşşş!
-Evet kızım.Baksana soyadları da aynı.
-Anne yalan söylüyor benceee.Öyle olsa neden şimdi görüşmesinler ki?Hep birarada olmaları gerekmiyor muuu?
-Peki kızım,sen benim amcamın oğlu kim biliyor musun?
-Hayır
-Görsen tanır mısın?
-Hayır
-Peki dayımın yeğeni fatih abini kaç yıldır görmedik biz?
-Bilmiyorum.
-Onu görsen tanır mısın peki?
-Hayır.
-Pekii halamın oğlu Mesut abini en son ne zaman gördün?
-Hiç görmedim kiii
-Yaaaa bak yavrum.En azından T'nin görmesede tanımama şansının olmadığı bi kuzeni var:)
Biz bile imam olan amcaoğlumla görüşemezken T.nin bi dünya starı olan O şahane adamla görüşmemeleri gayet doğal dimi kızım?
-Haklısın annecim.

Yaşanarak yaşatılarak itinayla annelik yapılır.Nassılım?

Ayyy iyice merak edin diye şimdi araya "T.T kimmm!Azz sonraa!Şimdi reklamlar!"diye bi reklamda koymak vardı ama neyse.
Ahanda T.T


Bu mail T.T'nin bilgisi dahilinde ve izni alınarak yazılmıştır!Bazı bölümleri de şimdi ekleyerek Ona bi sürpriz yapmak istedim.

Darısı sanal şöhretini bana borçlu olduğunu söyleyen İpek K.'nın başına.Aç bi blog İpek,linkin benden.

Köy düğününe gitmiş olanlar bilirler.Takı merasimi vardır.Ortaya tef çalan bi dişsiz nene çıkar.Kim ne verdiyse havaya kaldırır ve bağırarak "Halasından gelin kıza bi burma bilezikk,güle güle taksın işşallaahh"der.

Biyo'dan Tuuuçe kızımıza beşi bi yerde bi linkkkk.Hahhahhaa

Ha Tuuçe kişisi,şu "öbdüm yevrim"kelimeni çaldım haberin olsun.
Artık kaç paraysa viririk yada hakkını helal et:)))