Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

28 Şubat 2008 Perşembe

TİRYAKİYE NE DESEK BOŞ MU GERÇEKTEN?

Sigara içmem.İçeni sevmem.Ne yanımda ne arabamda ne de evimde içirtmem!
"Bırakamıyorum"diyenleri anlamam.
Aslında bırakamadıkları "sigaranın kendisi" değil "sigara içmek eylemi"dir.
Bazıları da bok var gibi yanındakine hiç sorma lüzumu hissetmeden çat diye yakarlar ya
"Kıçında söndür o sigarayı ipne!" diyesim gelir!

Hamilelerin ve çocuklarının yanında sigara içenlere hiççç bulaşmayım.
Feci ağzımı bozarım çünkü!
19 Mayıstan sonra ne halt edeceksiniz bakalım??
Göreceğiz!



İzlerken yakın bi sigara,
Deriin bi nefes çekin,çekin ve

görün ebenizinkini!

Yazarın notusu:
"Yazılarıma burada son veriyorum"u yanlış anlayanlar!
"Biyo artık yazmayacakmısın nedir yani?"diye panikleyenler!
Maille beni soran vefalı ördekler!
Birleşin!!!

Yazılarıma derken tüm yazılarıma dimedim.Sadece türbanla ilgili yazılarıma son veriyorum demek istedim.
Gerekirse yine yazarım ama ben diyeceklerimin hepsini hiç çekinmeden dedim!Kafamı bozarlarsa yine derim!
Ama daha fazla kutuplaşmaya gerek yok!
Bitmiştir!
Dallamalığa devam !