Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

11 Mart 2010 Perşembe

YASSAH!

Ne mi?Televizyon efenim.Bizim evde artık yasak.Kızım Zeytin 6.sınıf SBS öğrencisi olduğu için 12 Haziran'da ki sınavına kadar çocuklar ayakta ve ders çalışırlarken TV izlemeye ara verdik.Yasak açıkcası bana geldi zaten kocam eğitimci olmadığı halde büyük bir özveriyle ,her akşam kızıyla ders çalışıyor.Bende Mavişle ilgilenme ve onlar ders çalışırken salonda yayılıp çekirdek çitleyerek tv keyfi yapmama görevini devraldım.Eve gelip yemek yaparken izlediğim "yemekteyiz"i bile açmıyorum artık.Sadece tam yemek saatimize denk gelen 19-20 arasında fox tvdeki "deniz yıldızı"adlı diziyi izliyoruz ilk başladığından beri.Akşam yemeklerimizin favorisidir kendileri,bilmem izleyeniniz ve bizim kadar seveniniz var mı bu diziyi?
Bir de çocuklar yatınca kocamla"dünyada ve türkiyede biz yokkene neler olmuş bakalım" diye açıyor,eğer halimiz kalmışsa bir de dvd film izliyoruz.
İşte bu nedenle bu gecemin favorisi aşkı memnu güme gidiyor efenim.Artık sizi Müge'nin güzel dizi yorumlarıyla başbaşa bırakacağım,ne de olsa hatun banyoda ki plastik tabureyi farkedecek kadar cin ve iyi bir izleyici:)
Aslına bakarsanız televizyon hakikaten insanı aptallaştıran,ciddi zaman hırsızı bir araçmış.Bunu ben izlemediğimden boh atmak için söylemiyorum.Tv kapalıyken daha verimli oluyorum ben.Daha fazla güzel şey yapılıyor,daha çok ertelediğim iş aradan çıkıyor.Kısacası daha huzurlu oluyoruz.Sizde kapatınız mutluluğu yakalayınız.
Anlasanıza,ben izlemiyorum kimse izlemesin bu gece aşkı memnuyu işte huleyynnn :P

Yazarın Notu:Yazılarıma ara vermiyorum efenim.Yazacağım çok konu var.Hörmetler.

8 yorum:

firdevs dedi ki...

ya sadece bu gecelik izlesen olmami :p

seren dedi ki...

biyo yaaa
bak reklamları var şu anda dizinin
hadi kocişkoya yap bi iki cilve
sen akıllı kadınsındır
mahrum koyma bizi yorumlarından

Nenoni dedi ki...

Ben senin yerine izlerim.Nasılsa okulda çocuğum yok ve emekliyim işe de gitmiyorum.
Bak şimdi benimki mikropluk oldu ;)

Seren dedi ki...

Biyo zati biz de aristokrat bir aile olaraktan sadece cnbc-e,discovery felan izliyoruz ehehe (kendini böyle anlatan tipler vardır ama ha:)Şaka bir yana alıştıydım senin Bihtergiller yorumlarına be

Magissa dedi ki...

Benim de evde kalan misafir mayasilli g.t gibi konustu durdu, hicbisey seyredemedim.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

@Firdevs,hoşgeldin yav:)Bu ne söpriz.Yok anacım ne bu akşamı hiç bi akşam yok,emir büyük yerden:/

@ÇakmaSeren,heee o cilveler kızları ve eğitim konusunda pek geçerli olmuyor canım kusura bakma,senin kocişko yiyor olabilir ama yemiyor benim koca.

@Nenoni,tüm diziler senindir tabii,eh bende emekli olayım bende sana mikripluk yapmammıııı:)

@ÖzHakikiGerçekVeTekSerencim,Hahhayyt sevsinler senin cool ve entel tv takılmalarını.Mügeye tıkla canım ,kız şahane yazıyor valla.

@Magissam,"Mayasıllı göt gibi konuşmayı" kim benden duysa gözü pörtlüyor biliyor musun?İlk defa duyduk diye,senin bilmene ve demene çok şaşırdım ve çok sevindim nedense :)))

Özlem dedi ki...

hımmmm :) radikal bir karar tebrikler......

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

@Özlem,Kimden yanasın sen:)