Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

21 Mart 2010 Pazar

SAFTİRİKLE CİNGÖZ 2

Ne demiştim.Hayvanları görünce yada cansız objelere bakarken konuşabildiklerini düşünüyorum dedim deli dediniz:)))İşte iki tatlı biblom Saftirik ve Cingözün yeni macerası
Saftirik-Hani sen üzüm yedin ya
Cingöz-Eveeet 
S-Yedin dimi.Güzel miydi o?
C-Güzel çok güzel
S-Bu nalet gelesice Biyo da çok seviyol üzüm dimi.Yiyol hep
C-O da çok seviyor evet
S-Ben buzdolaptan çaldım
C-Neyi be
S-Üzümleri.Çaldım hepsini.
C-Nedennnnn?
S-Sıkayım şarap yapayım dedimdi.Sıktım battı ortalık .Hepten rezil rüsvalık
C-Eeee
S-Battı işte.Bi yarım çay barakı çıktı.İçtim onu
C-Farketti mi Biyo
S-Yok.Anlandırmadım ona ben.sarhoş taklidi yaptım
C-Naaptı peki?
S-Acıdı.Ayılttı beni

Hiç yorum yok: