Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

4 Şubat 2010 Perşembe

ZÜCCACİYE ÇIKARTMASI 1


Benim gibi züccaciyeye girip kendini kaybeden kadınlar!Birleşin!

Züccaciyede kendini kaybetmişken kocası sinir olan
-"ev bunlarla dolu,sanki hiç yokmuş gibi hâla bu ıvırzıvırlara bakıyorsun ya pes!"diye kendine söyleten kadınlar!Birleşin!

Kocası kendisine sinir olup söylenirken hiiiç tınmayan
-"ama hayatım bak bu şu şu için,bak buna da onu bunu koyarım,ayy bu da evin kapı arkasına çok yakışır"diye yine evi dolduran kadınlar!Birleşin!

Evi doldurup duruken bunları koyacak yer bulamayan ve
- "eve bir daha çöp alırsam ne oliiim.3 ev dolar bunlarla,bi çöp daha almıcam valla"diye kendine kızan kadınlar!Birleşin!

Bu sözü unutup "aa bunun modeli başkaaa,aa bu daha kullanışlıı,aa evdekileri de temizlikçiye vereyim bak bunlar daha modernnn"diyen kadınlar!Birleşin!

Erkekler ne anlar sevgili hanımlar, züccaciye güzel şey.Birşey almasam da gezmek,bakınmak,ellemek,elletmek(kime lan)çok hoşuma gidiyor.Hangi kadının hoşuna gitmez ki.

Yazarın Notu:Yalnız benim pis bir huyum var.Bir şey almam almam ,almaya başlayınca da hep ondan alırım.Mesela kemer,yüzük,leğen,toka,far,pijama yani ne olursa olsun bi kere aldığımda gerisi gelir.Hep o aldığım ürüne bakarım her yerde ve alırım alırım alırım.O heves geçer sonra hadiiiii başka bir şeye dadanırım.Bu aralar cam bardaklara taktım bakalım allah sonumu hayretsin.Geçen hafta kocamla gidip züccaciye çıkartması yaptım.Yazısı yakında bu ekranlarda.O zamanda çeşit çeşit cam bardak almıştım.Sıkıldığım yada kırılmaktan serisi bozulan eski bardakları sarıp kadınıma verdim.Bugün de gazetede ilanını gördüğüm A101'den dip boyalı art craft 6 su bardağı aldım.
Ama o bardaklar her yerde 7.5 falan A101 de iyi inmiş,yakınızda varsa gidip alın derim. Dönüşte de kipa'dan ve diasa'dan değişik 6'şar bardak daha aldım.Bu takıntı mıdır yoksa ben manyak mıyım?Saygılar.


7 yorum:

Adsız dedi ki...

a101 foryounun devamı değilmi
yanlış biliyor olabilirim ama islami sermeye sonuçta.bim gibi protesto ediyorum ben bu tür mağzaları
züccaciye delisi değilim,ihtiyacımdan öte bir şey almayı sevmem,ama bu keyifli yazının ve çıkartmanın 2.ayağını merakla bekliyorum:)

yasemin

Emre dedi ki...

Bu aralar bende sürekli bişiler almak istiyorum ve bende senin gibi her mağazanın züccaciye bölümünde kendimden geçiyorum, ha bu aralar birde nevresim-yatak örtüsü-battaniye gibi şeylere takıldım, görünce almamak için kendimi zor tutuyorum, offf ya:)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

@Yasemin,ben de bilmiyorum

@Yunusum,her kadın delirir diyordum züccaciyede,hoşlanmayanlar varmış hayret.Kocam AVMlerde beni kaybedince direkt züccaciye bölümüne gelir,o derece:P
nevresimmmm iyi dedin,gelecek aylarda da nevresime dadanacam:)

Asortik Krep dedi ki...

http://www.forumturkiye.com/arsiv/index.php/t-42905.html
Bu linkte cevabı var, ben çok mecbur kalmadıkça girmiyorum benim favori marketim Migros.

B şıkkı birde yani sen manyaksın :))

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

A101ler yeşil sermaye evet. For you bombası elde patlayınca onu açtılar. almayın... gitmesin gericilere para. hoş öte yanda bütün büyük marketler ya abd ya ingilizlerce alındı. ne halt ediciyik?

Filiz Morkoç dedi ki...

AAAA, biyo geri gelmiş.. hoşgelmiş...

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

@Asortik,araştırmacı bilokırlık örneği,sağol.B şıkkı içinse ayrıca sağol :P

@Hülya&Tuna,memleketin yarısından çoğu bancıların elinde iken şu yeşil sermaye,bu islemi sermaye demek pek saçma geliyor bana,cidden ne halt ediciyik:/

@Aklımdakiler,tek tek dökülün bakiim eski dostlar:)