Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

25 Ocak 2010 Pazartesi

SAFTİRİKLE CİNGÖZ 1

Eşyaları,hayvanları cansız cisimleri konuşturmayı çok seviyorum.Siz olaylara düz bakarken ben çetrefilli düşünüyorum.Her şeyin bir kafa sesini hayal ediyorum.Konuşturuyorum onları.Evdeki çok sevdiğim iki biblomun birinin cingöz birinin saflık derecesinde salak olduğunu düşünüyorum mesela:)))
Saftirik-Püüü Tüüü
Cingöz-Ayy noldu gene be
S-Tüpürüyom
C-Farkettim ama neden!
S-Tüpürdüm ben öyle işte
C-Salak mısın?
S-Görünüyom ordan öyle.Dimi?
C-Öylesin görünmüyorsun
S-Diyollar hep bana bunu.Hep dediler
C-Bak,az konuş çok düşün.Benden sana tavsiye
S-Ettın tavsiyeni,gitcen mi şimdi sen
C-Nereye gideyim bibloyum ben
S-Bibloyum bende dimi.Hepten öyleyim.Gidemez gibi
C-Gitsen arada iyi olur ama
S-Bibloykene mi?
C-Evet
S-Gidilmiyodu hani.biloydum ya ben.Noldu
C-bazen çok sıkılıyorum senden
S-Bende
C-Benden mi sıkılıyorsunn!!
S-Yok.kendimden dedimdi.Bende sıkılıyorum kendimden.Çokca hep ileri.Özel bişii
C-Pofffffffffff

Hiç yorum yok: